• agua

Alcudia 2013

Hej här kan alla som ska till alcudia till sommaren samlas! :)

Jag och min syster ska till Alcudia den första veckan i  Juni med min son som är 5 år. Har aldrig varit där tidigare men har hört att det ska vara ett familjevänligt ställe.
    Vi har bokat hotellet paraiso de alcudia med fritidsresor och stannar i en vecka.
    Ni får gärna tipsa och skriva om lite vad som helst som handlar om Alcudia. Tips på någon restaurang med clown/lekpark?
    Vart ska ni själva bo?

mvh agua

• Svar på tråden Alcudia 2013
  • vitatiger

Ja här är nedräkningen påbörjad för länge sen... "bara" 130 dagar kvar nu

• ELLEoClara

Nedräkning 1 månad kvar

• agua

72 dagar åh vad man längtar ska fara och fixa pass här i veckan nu känns det väldigt nära! :)

• Mosaik

Hej! Jag åker med min familj till paraiso de alcudia den 21/8! Vore kul o höra hur ni hade det där och om ni har några tips på vart vi ska äta och vart vi bör ta oss för att roa barnen :) Hotell o strand ser ju underbart ut iaf!

• agua

Absolut mosaik du får en full rapport när vi kommit hem :D bara 56 dagar kvar nu!

• Lisamarie

Alcudia pins är ett skit hotell. För vår del slutade det med polisanmälan.. Tur vi fick pengarna tillbaka av ving :)

• VärldensbästaH
    Lisamarie skrev 2013-04-04 10:20:41 följande:
    Alcudia pins är ett skit hotell. För vår del slutade det med polisanmälan.. Tur vi fick pengarna tillbaka av ving :)

Är inte det Fritidsresors hotell...? Men bra att ni fick tillbaka pengar.
Svar på tråden Alcudia 2013