• agua

Alcudia 2013

Hej här kan alla som ska till alcudia till sommaren samlas! :)

Jag och min syster ska till Alcudia den första veckan i  Juni med min son som är 5 år. Har aldrig varit där tidigare men har hört att det ska vara ett familjevänligt ställe.
    Vi har bokat hotellet paraiso de alcudia med fritidsresor och stannar i en vecka.
    Ni får gärna tipsa och skriva om lite vad som helst som handlar om Alcudia. Tips på någon restaurang med clown/lekpark?
    Vart ska ni själva bo?

mvh agua

• Svar på tråden Alcudia 2013
  • vitatiger

vi var på alcudia pins för 2 år sedan, vi hade inget att klaga på. vad var det som hände er? vi åkte för övrigt med Fritidsresor det året, så det är nog dom som har det hotellet

• Lisamarie

Min lillasyster på 3år slet sig och sprang upp för trappan till vattenrutschkanan, min pappa sprang självklart efter (då kanan leder ner till vuxenpoolen) badvakten sprang efter och började hota min pappa, trots att han förklarat läget..pappa sprang iaf ändå upp och vakten gav han en rak höger.. Blev massa tjafs dom emellan och badvakten gick för att hämta "hotell chefen" som vi senare fick reda på var inte chefen för hotellet... Summan av kardemumman var att både badvakten och hans som utgav sig för att vara hotell chefen (som krävde att vi lämnade hotellet) fick sparken då den riktiga chefen flögs in.. Vi fick alla pengar tillbaka och chefen bjöd oss på en väldigt fin middag på en resturang på kvällen.

• MrsC74
    Lisamarie skrev 2013-04-04 12:50:55 följande:
    Min lillasyster på 3år slet sig och sprang upp för trappan till vattenrutschkanan, min pappa sprang självklart efter (då kanan leder ner till vuxenpoolen) badvakten sprang efter och började hota min pappa, trots att han förklarat läget..pappa sprang iaf ändå upp och vakten gav han en rak höger.. Blev massa tjafs dom emellan och badvakten gick för att hämta "hotell chefen" som vi senare fick reda på var inte chefen för hotellet... Summan av kardemumman var att både badvakten och hans som utgav sig för att vara hotell chefen (som krävde att vi lämnade hotellet) fick sparken då den riktiga chefen flögs in.. Vi fick alla pengar tillbaka och chefen bjöd oss på en väldigt fin middag på en resturang på kvällen.

Då var det ju egentligen inte hotellets fel :)
  • Lisamarie

Inte? Då båda var anställda av hotellet.. Tur att både vi och den riktiga hotellchefen ansåg att det var hotellets fel.

• MrsC74
    Lisamarie skrev 2013-04-04 13:17:33 följande:
    Inte? Då båda var anställda av hotellet.. Tur att både vi och den riktiga hotellchefen ansåg att det var hotellets fel.
    Det jag menar är ju att det inte var egentligen något fel på själva hotellet. Idioter kan man ju ha enorm otur att träffa på överallt. Dessutom tog ju både chefen och bolaget detta på allvar och ni blev väl kompenserade.
    :)
  • vitatiger

Varför fick inte din pappa springa efter din lillasyster för badvakten?

• vitatiger
    Lisamarie skrev 2013-04-04 13:59:11 följande:
    Han tyckte han kunde stå i kö som alla andra.
    Jaha... skumt
  • agua

Oj va hemskt men bra att chefen tog tag i det direkt och att ni fick pengarna tillbaka! Hur var hotellet annars förutom den incidenten?

Svar på tråden Alcudia 2013