Inlägg från: ArgaKillen |Visa alla inlägg
  • ArgaKillen

    svenska tjejer är tråkiga

    Sommarlöv skrev 2013-02-02 23:56:26 följande:
    Tror inte att svenska tjejer är tråkigare än andra. Ts, du är säkert en slemmig typ med rätt trist attityd, det är därför du får nobben. Många tjejer (jag bland annat) tycker att matchomän är rätt töntiga och ointressanta. Kan det vara så att din humor skiljer sig mot de killarna som får napp kanske....
    Som jag skrivit tidigare. Det är inte mig det här handlar om. Jag har tjej, barn, vänner osv. OM du tycker jag är slemmig så är det helt ok. Jag kan t om vara en stureplans-stekare eller värdelös nolla, om det nu får dig att må bättre. 

    Ge ett konstruktivt svar på huvudfrågan i stället! 
  • ArgaKillen
    Svenskflicka skrev 2013-02-03 00:07:13 följande:
    Jag förstår fortfarande inte debatten. Du har tydligen en partner, men sitter ändå och slösar tid på att skriva att det andra könet är tråkigt och initiativlöst. Varför?? Vad vill du bevisa? och varför?
    För att svara på din första fråga. Läs igenom innan du enbart häver ur dig något. 

    Svar på din andra fråga: Se punkt 2 i tidigare svar och återkom.

    Nästa! 
  • ArgaKillen
    AngieT skrev 2013-02-03 00:12:54 följande:
    Haha, men är inte folk som mig då?
    Nej! Lååångt ifrån.
  • ArgaKillen
    Svenskflicka skrev 2013-02-03 00:25:20 följande:
    Du verkar vara lika dum som otrevlig.
    Förväntar du dig massage när du är olydig!? Det är lätt att kalla någon dum enbart för att man inte har samma åsikter men vi ska hålla oss på en lite högre nivå än så i denna tråd.
  • ArgaKillen
    AngieT skrev 2013-02-03 00:21:42 följande:
    Är din tjej rolig? Eller är hon tråkig också?:P
    Min tjej ligger och sover. Så även barnen och snart jag själv.
  • ArgaKillen
    LindaEfraim skrev 2013-02-03 00:45:19 följande:
    Men det är ju mycket som gör att kvinnor inte dras till olika sorters män.
    1: Allt sitter i betraktarens öga
    2: Hon är lycklig i den situationen hon befinner sig i och behöver varken ett KK, dejt eller pojkvän.
    3: Hon är nöjd med sin bekantskapskrets och känner inte för att vidga den för tillfället.
    1: Självklart
    2: Alla behöver vi någon gång "släppa loss" lite" 
    3: Men vad har det att göra med att tjejer inte tar initiativ, även när de är ute på jakt? Det är ett faktum och ingen myt. 
  • ArgaKillen
    Jovial73 skrev 2013-02-03 00:49:16 följande:
    Frågorna i din TS...

    ...hänger inte riktigt ihop med huvudfrågan som du presenterade först i inlägg 123...

    ...vilket kan te sig en aning förvirrande för vissa. Så även för mig Obestämd

    Och du TS, för att anknyta till mina tidigare inlägg är du varken en dinosaurie eller mammut

    Innan jag drar mig ur denna oerhört intressanta och givande diskussion vill jag slutligen delge dig ett recept på trolldeg som du kan baka med dina barn imorgon:

    2 dl mjöl
    1 dl salt
    1 dl vatten
    1 msk olja

    Ha det så skoj Solig

      
    Den här tråden spårade ur för länge sen och jag får väl skapa en ny om det är så jäkla svårt att förstå....

    Trolldeg är väl inte helt fel men barnen käkar bara upp det och får ont i magen.

    Innan du lägger dig ska du få ett recept av mig för att kunna somna bra, efter den här givande diskussionen, som förmodligen kommer hålla dig vaken flera nätter i sträck annars.

    1L vodka 
    God natt
     
  • ArgaKillen
    LindaEfraim skrev 2013-02-03 00:53:08 följande:
    På min nr 2 menar du att alla borde vara otrogna emellanåt annars släpper de inte loss?
    Hur tänkte du nu? Var någonstans skrev jag att vi ska förespråka otrohet nu också!? 
  • ArgaKillen

    Men va håller ni på med här inne!? Är ni fortfarande kvar?? Jag kollar min mail ett dygn senare och ser att inkorgen här helt nedspammad!!

    Tråden spårade ur för länge sen. Stick nu..

  • ArgaKillen
    AngieT skrev 2013-02-04 21:53:28 följande:
    Nedspammad av vem?:P Jag svarade på ditt sista till mig ju



    Varenda gång nån gör ett inlägg blir jag meddelad per mail. Kan inte göra så mkt åt det förän i morgon. Så ordning nu, annars blir dt ännu mer att rensa för mig
  • ArgaKillen
    LindaEfraim skrev 2013-02-04 21:58:35 följande:
    Men varför inte ta bort funktionen att FL skickar mail till dig varje gång någon svarar i din tråd.



    Det kommer inte ske. Jag orkar inte förklara varför.
  • ArgaKillen

    Meningen med här tråden var inte att förvandla den till någon fjollig diskussition om att kunna dricka kakkor eller inte. 

    Meningen var att påpeka att tjejer är bortskämda vad gäller möjligheter här i livet!! 

  • ArgaKillen
    Trädblåsare skrev 2013-02-10 09:04:22 följande:
    Under adoption?



    Ännu en som är "off topic". Jag la tråden under övrigt. Och sen inte kan jag rå för att FL tolkar övrigt som lika med adoption. Funderar helt allvarligt på att anmäla hela bunten i denna tråd och starta en ny istället!! Ni har ju bevisat att ni inte kan hålla er till ämnet och att ni enbart snedvrider allt
  • ArgaKillen
    Trädblåsare skrev 2013-02-10 14:03:28 följande:
    Jag antar att du har tagit och lagt tråden över fel övrigt. Varför inte ta och anmäla tråden och be dem flytta den.
    Vilken fucking Einstein du är! Ska vi snacka om saker som inte har med saken att göra eller komma med något konstruktivt istället... ? Nä, tänkte väldet.
    Jissess 
  • ArgaKillen
    Emeli skrev 2013-02-10 15:04:33 följande:
    Vad har detta med adoptioner att göra?
    Inte ett jäkla dugg (läs ovan/nedan), men häng upp dig på det om det är viktigare än att hålla sig till ämnet!! 
  • ArgaKillen
    Isnogood skrev 2013-02-25 20:39:58 följande:

    Hjärta Du e go
    Och du verkar va helt fantastisk Glad
Svar på tråden svenska tjejer är tråkiga