30 utvalda 2013!
grattis till alla er som kom med i gruppen, kommer att följa er också :)
Själv ska man börja försöka att bli gravid och få ett syskon till vår lille kille som är snart 16 mån född 2011
Grattis ännu en gång :)
grattis till alla er som kom med i gruppen, kommer att följa er också :)
Själv ska man börja försöka att bli gravid och få ett syskon till vår lille kille som är snart 16 mån född 2011
Grattis ännu en gång :)
får man hänga här med er också och inte bara följa er ? :)
Isåfall så har man Äl inom kort och manne och jag har börjat vårt försök till att få ett litet syskon till vår son som
snart är 16 månader :)
Testar med Äl stickor och denna gången blir dem starkare och starkare, har införskaffat mig CB digitala äl test, men tar dem precis i slutet.
Någon som vet, när man fått glad gubbe en dag, måste man fortsätta och testa för att se om den glada gubben är kvar en dag till eller är det så att när man får den så vet man att ägget släpper inom kort?
För fick superstarka utslag på billiga test - äl stcikor 3 dagar i rad förra gången, och när släppte ägget då?
Tycker att det är sjukt att man är så fräck och oärlig art man tar något för någon annan. Hon är ju redan gravid och är inte det den största lyckan man kan få???
Måste man lura till sig ett paket som man inners inne vet att någon annan behöver bättre. Och sen allt för att tjäna pengar? DÅLIGT!!! Vad kommer Jon lära sitt barn igentligen? Att det är okej att vara oärlig och ljuga, att sno ifrån andra, ja det är ju en bra uppfostran det????:)
Grodis:
Tack för ditt svar. :)
Ja, jag tycker också det är svårt och läsa av stickorna. Men om min app har rätt och om jag följer mitt sekret så tror jag att Äl inträffar i början av veckan.
Men vi har sexat i ons, fredag och så kör vi imorn med, som varannan dag sen blir det varje dag fram till Äl och över Äl. Hoppas såååå att det tar sig:)
åhh typiskt!
Jag kommer att ha min äl närsom helst nu inom nån dag. Trodde att det skulle vara idag, men testet visade bara svagt innan idag på morgonen och tog ett till i eftermiddags, men kunde ana kanske en liten, liten stegring. Men å andra sidan brukar mina äl ske på kvällen eller natten typ. Eller jag känner "äl" värkarna då.
Måste fråga tror ni att en stegring till positivt kan ske på en dag bara?
Eller är det lönlöst och testa mer idag och testa imorgon bitti igen?
En annan fråga,
Jag och mannen har haft sex ons, fredag, söndag veckan som va, och vi skulle haft det idag igen, men nu ligger han med frossa och magsjuka så det lär väl inte bli något mer denna gången under äl.
Tror ni det räcker, om nu mitt ägg skulle släppa ikväll eller imorgon?
Vi hade ju velat haft sex idag och dem resterande dagarna efter och under äl, men verkar som om vi får nöja oss såhär.
Vad tror ni om mina chanser? Inte så stora va?
åhhhh, jag som verkligen ville bli gravid denna månaden. :(
Pau:
Ett STORT grattis till dig!!! Fy vad roligt, GRATTIIIIIS!!!! :))