30 utvalda 2013!
jag är på 21 dagen efter sista mensen. Brukar ha mellan 28, 29 dagars cykel, men kanske inte stämmer denna månaden då, har aldrig fått äl så här sent i cykeln
jag är på 21 dagen efter sista mensen. Brukar ha mellan 28, 29 dagars cykel, men kanske inte stämmer denna månaden då, har aldrig fått äl så här sent i cykeln
VEA:
Om jag kommer få min mens 4-5 mars så har ju en lutealfas på 7-8 dagar, kan det verkligen stämma?
Men denna månaden kanske min mens blir lite sen då eller hur funkar det?
Samma här, babymaking it is. Med en glad gubbe både igår och idag så blev jag glad igen då jag trodde att det inte skulle bli nån Äl denna månad.
Jag o mannen fick till det i fredags och igår och nu kör vi så det ryker :))
Egrandin och Grodis:
Ja jätteskönt att Äl inte uteblev. Ikväll blir det sex :)
Har haft som värk hela dagen idag och antar att ägget släppt eller är på väg och släppa.
Undrar om man ska köra ikväll, imorgon och på torsdag med. Vad tror ni? Eller mer kanske? Vill ju att det ska ta sig.
Hur ligger ni till nu?
Grodis, VEA:
Jag får också super ont i äggstockarna känner mig uppsvullen också, men det gör inte ont o ha sex.
En till fråga;
Så om man inte har en monitor och använder bara Äl test ( Cb) digitala. P man får glad gubbe 2 eller 3 dagar så har man störst chans då eller.
Så under stegringen helt enkelt???
Har hört av så många att man ska ha sex 1-2 dagar efter också för att man aldrig kan veta när ägget släpper ?????, :)
Tack alla för era svar. Ja jag har oxå hört det men alla verkar säga olika. Har en läkare som sagt att varann till var tredje dag är bäst. En annan har sagt varannan fram till stegring och sen varje dag under segring så länge man orkar. Har oxå en läkare som sagt att att det där med spriterna inte stämmer då det bildas nya hela tiden??? Så man blir ju lite förvirrad :)
Vad tycker ni, vi har haft sex i fredags, mån och igår tisdag. Idag hade jag också glad gubbe och när jag tog ut Stickan så va test strecket super starkt. Starkare än kontroll strecket, Äl smärtor igår hela dagen men nu inget så antar att ägget släppt. Vi hade tänkt och ha sex idag med och sen inget mer. Ska jag strunta i det? Räcker det med dem andra gångerna? Vad tycker ni?