Bugaboo Buffalo !
Pratat med en försäljare idag och här verkar det bli en Buffalo! Vagnen verkar ha allt och lite till.
Pratat med en försäljare idag och här verkar det bli en Buffalo! Vagnen verkar ha allt och lite till.
Vagnen får inte säljas än! Så slut kan den inte vara. Köper i Kristianstad
Fanns en ljus nederdel också.
Vi kommer att ha svart!
Kommer säkert flera färger sen.
Svart även på suffletten.
Förhandsboka kan man göra. Men vagnen för inte säljas, lämnas ut eller visas förrän 15 mars.
Antagligen har butiken beställt hem ett X antal och så det de antalen som är slut.
Alltså du kan boka en vagn i butiken. Alla butiker kan ta hem ett visst antal som de kan lämna ut 15mars. Jag antar att det är dessa som är slut.
Krusenberg: läste ditt sista inlägg fel, fick med ett inte... Nåja vi menar samma sak iaf. Men man kan boka sen bär de kommer ut. Så att de är slut är nog ingen större fara tror jag.
Butiken vi var i hade bestämt hem 3 Och beställer efterhand efter det. Vi vill gärna se innan vi bestämmer oss. Är ju en del pengar också
Coffy: Jag ska ha i juli, så då ligger vi hyfsat nära!
Sweetjune: Det kommer säkert fler färger sen. Men både rosa/grönt/offwhite fanns att välja på suffletten.
Krusenberg: Enligt rykten ska vi också få sponsring, men det är rykten!
Den gröna är jättefin! Gillar grönt.
Om allt går bra så ska vi ha i mitten av juli. Enligt journalen 16/7 och enligt mig 17/7