Inlägg från: Tant Groda |Visa alla inlägg
  • Tant Groda

Bugaboo Buffalo !

Tycker camen och Buffalon är helt olika typer av vagn. Camen hade inte fungerat för oss. Visst den är tyngre än cam men lättare än andra vagnar.

• Tant Groda

Krusenberg: Jag har inte sett någon och tycker inte den från bugaboo var bra. Men tips är att åka till en affär och de dem visa. Så gjorde vi

• Tant Groda

Nania: Filmen om Buffalon var ju bara en visning på hur den såg ut. Visade inga funktioner. Det finns däremot väldigt mycket bilder på hur den fungerar.

• Tant Groda

Moto: Det beror nog helt vad man jämför med. Många har jämfört den med CAM och det går verkligen inte att göra. Tycker den är lättare än många vagnar i den storleken.

Vi hämtar vår vagn om 1 månad. Längtar!!!

• Tant Groda

Förväntan: Har du provkört Buffalon något? Annars är risken att du blir besviken, för Buffalon är lite tyngre än CAM.

• Tant Groda

Det enda vi köpte till var ett myggnät, annars har vi inte köpt några tillbehör till vår vagn. Regnskydd ingick.

• Tant Groda

Moto: Svartbas och owtopplock. Men det gröna är också fint.

Vi har valt svart och svart. Jag hoppas att det kommer några milda färger till iaf nästa sommar. Har lite svårt för starka färger.

• Tant Groda

Sufflet och topplock går på 600-700kr har jag för mig. Kollade inte så nog då vi inte köpte något extra till.

• Tant Groda

Nalleryd: Det ska finnas någon till som passar men vet inte vilken eller vilka.
    Vi får vår på måndag. Äntligen, efter 3 månaders väntan (den väntan var självvald)

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !