Inlägg från: Tant Groda |Visa alla inlägg
  • Tant Groda

Bugaboo Buffalo !

Vi har fått hem vår Buffalo nu. Känns toppen. Nu ska vi bara lära känna den.
    Regnskyddet gick lätt på när vi väl satta på det på rätt håll.

• Tant Groda

Margalux: Ja tajt var det! Borde kunnas göras lite större, så det inte är så tajt. Men jag lyckades ändå få på mitt upp och ner och på det rätta sätter var det mycket enklare

• Tant Groda

Funderar också på att köpa ett annat regnskydd. Just för att det är så klumpigt och jag inte vet var jag ska läggs det. Men får ändå på mitt hyfsat lätt. Undra om myggnätet är lika svårt?

• Tant Groda

Hmm har inte hämtat vårt nät än men ska bli intressant att sehur det är.
    Annars är jag nöjd med vagnen. Ska bli kul att testa den på riktigt sen

• Tant Groda

Kan inte lägga ut bilder men på regnskyddet finns en svart del. Den delen ska vara vid fötterna. På andra sidan finns ett litet hål och det hålet är för den vit klämman där vak som man reglera läget på sittdelen. Börja med att trä därifrån och dra bak mot där fötterna är. Lite hårdhänt får man vara.

Jag fick tips om att tullsas regnskydd passade

• Tant Groda

Ikväll invigs vår Buffalo. Idag får antagligen åka hem från bb med vår lilla tjej.

• Tant Groda

Skulle berätta hur det kändes med vagnen nu när jag fått använda den lite. Har inga vagnar sen tidigare att jämför med. Men jag trivs super känner att den är enkel och lättkörd. Har bara kört på asfalt. Den 9åriga kusinen är helsåld på vagnen (barnvagnsnörd redan) och tyckte att den var superlätt att köra (hon har mer koll på vagnar än jag). Gillar suffletten älskar att man kan dra ner de ett snäpp extra. Men ångrar att jag inte köpte till "sommarsufletten"
    Viktigast av allt är att Isa trivs och det hör hon verkligen.

• Tant Groda

Lime:jag harinte upplevt det men tydligen kan liggdelen luta beroende pågår hjulen står. Fast det låtermycket i ditt fall

• Tant Groda

Sweetjune: Jag är jättenöjd med Buffalon! Så rekommenderar helt klart Buffalon

• Tant Groda

Vi har en brio primo. Den kan vi inte klicka på chassit till Buffalon, men det är inget som stör mig och inget jag saknar.
    I bilen har vi en bas som man bara klickar och det är helt underbart.

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !