• Anonym (Kåt tjej)

    Killar: Vad för slags porr gillar du bäst?

    Är tjej och undrar vilken typ av porr du helst vill se?
    Vad tittar du mest på?
    Vad tänder dig mest?

    Kom igen och berätta!!
    Vill ha lite krydda till mina fantasier.       

  • Svar på tråden Killar: Vad för slags porr gillar du bäst?
  • Justus
    Josun skrev 2013-02-16 09:31:01 följande:
    Amatörer eller det som känns äkta. Minsta stön som låter tillgjort så är hela illusionen förstörd.

    Eller alla dessa fraser som porrskolan verkar ha lärt tjejerna... Det är så fruktansvärt avtändande :)

    Tacka vet jag vanligt fint folk som bara njuter.
    Håller med!

    Jag blir också avtänd av kondomanvändande. Creampie är det bästa, dvs när han kommer i henne. Tyvärr har porrindustrin gjort detta till sin grej, så att hon ska krysta ut det efteråt. Det är väl OK, men för att hon lättare ska kunna krysta ut det så gör killarna så att när de är på väg att komma drar de ut den så bara ollonet är är inne i henne och så runkar de sista biten. Då kommer satsen precis i slidmynningen och är lätt krysta ut.

    Jag vill se hur han dunkar på och verkligen kommer inne i henne!

    Man ska få en upplevelse av att det är äkta känslor och att kvinnan verkligen njuter. Amatörporr är bäst, och jag vill se kvinnor som är aktiva. Men inte aktiva på det sättet att de på hemskt krystat sätt säger en massa "fula" ord. Det är en kategori inom amerikansk porr där kvinnan har en tråkig aggressiv attityd och håller på och säger "fuck that pussy" och en massa annat trams och det är sååååå avtändande.

    Nej, fram för äkthet, naturlighet osv. Vanliga kroppar, inte muskulösa män och trådsmala kvinnor med jättestora bröst utan folk som skulle kunna vara mina grannar!
  • Josun
    Justus skrev 2013-02-16 09:47:16 följande:
    Håller med!

    Jag blir också avtänd av kondomanvändande. Creampie är det bästa, dvs när han kommer i henne. Tyvärr har porrindustrin gjort detta till sin grej, så att hon ska krysta ut det efteråt. Det är väl OK, men för att hon lättare ska kunna krysta ut det så gör killarna så att när de är på väg att komma drar de ut den så bara ollonet är är inne i henne och så runkar de sista biten. Då kommer satsen precis i slidmynningen och är lätt krysta ut.

    Jag vill se hur han dunkar på och verkligen kommer inne i henne!

    Man ska få en upplevelse av att det är äkta känslor och att kvinnan verkligen njuter. Amatörporr är bäst, och jag vill se kvinnor som är aktiva. Men inte aktiva på det sättet att de på hemskt krystat sätt säger en massa "fula" ord. Det är en kategori inom amerikansk porr där kvinnan har en tråkig aggressiv attityd och håller på och säger "fuck that pussy" och en massa annat trams och det är sååååå avtändande.

    Nej, fram för äkthet, naturlighet osv. Vanliga kroppar, inte muskulösa män och trådsmala kvinnor med jättestora bröst utan folk som skulle kunna vara mina grannar!
    Och de kör t.om. med fejksperma rätt ofta för att det ska se ut att vara mycket mer. De brukar klippa precis efter att han ha kommit för att ha en inzoomad vy och då kan de ha applicerat allt möjligt där emellan :) Det är bara så löjligt... Det är inte det man vill se.
  • Justus
    Josun skrev 2013-02-16 09:52:56 följande:
    Och de kör t.om. med fejksperma rätt ofta för att det ska se ut att vara mycket mer. De brukar klippa precis efter att han ha kommit för att ha en inzoomad vy och då kan de ha applicerat allt möjligt där emellan :) Det är bara så löjligt... Det är inte det man vill se.
    Ja, det är löjligt!

    Det finns ett tyskt par som har en egen hemsida och man kan hitta en del av deras videor på olika porrsajter. De är underbara! Verklig njutning och båda är lika delaktiga och njuter lika mycket. Så ska det vara!
  • 100kgpappa

    Gruppsex, analsex och dubbelmackar gillar jag bäst. Gillar inte ansiktssprut, utan föredrar när det sprutas inuti, vilket inte är så ofta tyvärr. Håller med om att kondom i scenerna är avtändande.
        Går också igång på när det framgår att tjejerna verkligen njuter, så äkta amatörporr är klart bäst, men det finns ju producerad som är bra med.
     Föredrar naturliga tjejer, fula siliconbröst är grymt avtändande.


    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym

    Bra porr saknar bland annat följande inslag:

    – siilkonbröst
    – löjliga plutminer med munnen
    – fjompiga kommentarer (av typen "yeah, fuck that pussy" t ex)
    – fejkstön
    – högfrekvent inzoomande på kukar
    – ansiktssprut
    – bimboaktiga tjejer
    – larviga samlagsställningar som känns tillgjorda
    – försök att få kvinnorna att se ut som skolflickor
    – väldigt magra kvinnor (vilket dock verkar mycket vanligare i reklam än i porrfilm)

    m.m.

  • Anonym

    Tänder mest på 2-3 man på en kvinna, ingen kondom och gärna sprut på mage, fitta eller creampie

  • 100kgpappa
    Anonym skrev 2013-02-16 15:21:28 följande:
    Bra porr saknar bland annat följande inslag:

    – siilkonbröst
    – löjliga plutminer med munnen
    – fjompiga kommentarer (av typen "yeah, fuck that pussy" t ex)
    – fejkstön
    – högfrekvent inzoomande på kukar
    – ansiktssprut
    – bimboaktiga tjejer
    – larviga samlagsställningar som känns tillgjorda
    – försök att få kvinnorna att se ut som skolflickor
    – väldigt magra kvinnor (vilket dock verkar mycket vanligare i reklam än i porrfilm)

    m.m.
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym (/G)
    Snygg "normal" kropp på tjejerna Analsex... filmat bakifrån som man kan se fittan, tjejen får gärna pilla på sig själv Tjejen rider killen "reverse cowboy" (eller vad tusan det nu kallas för). Sexiga spetsunderkläder... filmer där det finns en välklädd  "sekreterare" i rollen, får gärna delvis behålla underkläderna på under hela akten Sprut på fitta, bröst eller rumpa (allt för sällan i porrfilm) Hellre fler tjejer än killar Lesbiskt (gärna med Strap-On) Absolut inte se följande:
    Inga grova påsättningar med mastodont kukar Ansiktssprut (svårt att undvika, klart överreklammerat för mig) Grova Munknull
    /G
  • Tom Araya

    Kollar nästan uteslutande på amatörporr numera och varianten "homemade" är verkligen hemmagjort.

    Gärna onanerande tjejer, tjejsex, trekanter, oralsex, analknull mm.

  • Traste
    Anonym (Kåt tjej) skrev 2013-02-15 10:59:26 följande:

    Är tjej och undrar vilken typ av porr du helst vill se?
    Vad tittar du mest på?
    Vad tänder dig mest?

    Kom igen och berätta!!
    Vill ha lite krydda till mina fantasier.       


    Vad sägs om en film med dig? Kanske tillsammans med en annan tjej och ... mig.
Svar på tråden Killar: Vad för slags porr gillar du bäst?