• Anonym

Analsex blev en "shitty experience"

Alltså... Just nu har jag lite obehag. Har just haft ett något lyckat analsex (förlorade den oskulden här om dagen och AJ sa jag då). Gjorde lite ont nu men vande mig. Han körde på som fan och så skulle jag sen suga av honom när han skulle komma. Och fick en kalasbrun sak framför ansiktet. Inye mysigt. Hur han kunde ha kvar ståndet fattar jag inte. Tyckte jag tvättade och käbde med fingret och det var tomt men nehe... Drar just ner jackan mycket för det har läckt både det, sperma och blod. Yaaay... :-P Nåja kul var det! Men råd på hur man kan tvätta ordentligt så det är TOMT?!

• Svar på tråden Analsex blev en "shitty experience"
  • Anonym

Finns ju en slags pump som man fyller med vatten, sätter in röret i analen och trycker på pumpen så det sköljs. Har själv en sån men kommer inte ihåg vad dom kallas. Finns på de flesta sidor som säljer sexleksaker och är ganska billig.

• Anonym

Jag går alltid på toalettten innan, o är jag lite lös så blir det inge analsex, man ska vara hård i magen o allt ska komma ut. Sen brukar jag skölja med vatten å så i duschen som man blir ren där

• Anonym (Gg)

Microlax och en dusch innan:))

• Anonym (signe)

e nog inte bra (rent kroppsligt) att börja köra med pumpar, tvättar o microlax för tarmarna. På riktigt.

• Anonym (Britta)

Euhm, tolkar jag dig rätt nu: Du hade analsex första gången för ett par dagar sedan, det gjorde ont, men nu har du vant dig. Du läcker nu blod och bajs, och din fråga är hur du gör rent tarmen ordentligt innan sexakten?

Jag tycker att en sundare frågeställning hade varit: vilket glidmedel är bäst?

Och "du har vant dig". Betyder det att du numera njuter av det?

Jag tolkar kanske ditt inlägg helt fel. Men var rädd om dig, hitta det som funkar för dig, och din stackars anal.

• Traste

Kondom, har du hört talas om det? ANVÄND ALLTID KONDOM VID ANALSEX! Bara att dra av när man är klar. Behöver inte titta på den ens.

I porrfilmer och sånt har de ofta kondom på dildosarna när de har dem i rumpan. Detta är väl för att underlätta städningen efteråt.

• 100kgpappa
    Traste skrev 2013-02-15 23:38:27 följande:
    Kondom, har du hört talas om det? ANVÄND ALLTID KONDOM VID ANALSEX! Bara att dra av när man är klar. Behöver inte titta på den ens.

I porrfilmer och sånt har de ofta kondom på dildosarna när de har dem i rumpan. Detta är väl för att underlätta städningen efteråt.
    Vi har ALDRIG kondom, och har aldrig heller varit med om något som TS beskriver heller, det låter helt sjukt faktiskt

Och jag har heller aldrig någonsin sett kondom på en sexleksak i en porrfilm, och jag har sett rätt många klipp...var har du fått det ifrån?
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Fröken reserverad

Det ska INTE läcka blod..då har ni gjort fel. 
    Angående bajs så låter ju inte det alls trevligt. Se till att ha gått på toa innan och som sagt vara hård i magen, och bajsa ut allt så det är tomt.

Jag har haft regelbundet analsex iaf 5-6 år och har aldrig varit med om stora bajskatastrofer.  

Ha inte analsex om du blöder av det..och se till att du gjort dina behov innan. Din partner borde ju känt att det blev äckligt med.. 

Reserverad står för upptagen.
  • Anonym

Jag brukade ofta ha analsex men en gång gick det fel, bajs och blod överallt. Jag läkte utan att få några men men har inte vågat haft det sen dess!

• Anonym

Ja alltså vi har varit så jävla kåta så det har droppat om oss typ så glidmedel har inte behövts. Men jag kände med fingret innan, duschade och försöööökte trycka ut så pass så det kändes som man tryckte ut hela livmodern! Men ibget kom eller kändes.... Så därav den stora chocken (och döden inombords....) Vi ska köra både glid och kondom nästa gång. Men fasar för att det ska vara så igen! Hur blir man hård i magen då?!

Svar på tråden Analsex blev en "shitty experience"