• Anonym

Analsex blev en "shitty experience"

Alltså... Just nu har jag lite obehag. Har just haft ett något lyckat analsex (förlorade den oskulden här om dagen och AJ sa jag då). Gjorde lite ont nu men vande mig. Han körde på som fan och så skulle jag sen suga av honom när han skulle komma. Och fick en kalasbrun sak framför ansiktet. Inye mysigt. Hur han kunde ha kvar ståndet fattar jag inte. Tyckte jag tvättade och käbde med fingret och det var tomt men nehe... Drar just ner jackan mycket för det har läckt både det, sperma och blod. Yaaay... :-P Nåja kul var det! Men råd på hur man kan tvätta ordentligt så det är TOMT?!

• Svar på tråden Analsex blev en "shitty experience"
  • Fröken reserverad
    Anonym (Hunter) skrev 2013-02-17 15:51:41 följande:
    ska man alltid utgå ifrån att man är frisk och glatt inta analbakterier och skit?

Om du inte genimgår cellgiftsbehandling, har någon immunnedsättningssjukdom, är magsjuk eller har en massa mask så kan du väl anta att du är frisk i betydelsen inte känslig för vanliga icke sjukdomsalstrande mikroorganismer?
    Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (Hunter)
    Fröken reserverad skrev 2013-02-17 15:58:58 följande:

Det är väl upp till var och en. Om ts vill suga sin karls kuk låt henne göra det. Hon kommer troligen inte bli sjuk av att få i sig bakterierna ( om hon nu inte redan är magsjuk eller har inälvspsrasiter). Att slicka i sig bajs är ju troligen lite småäckligt däremot men ser kuken ren ut så ska man teoretiskt inte bli sjuk.

Jag har ingen lust att få i mig bajs men det är ju för att jag tycker bajs är ofräscht, luktar illa och sånt, inte för en rädsla för mina egna bakterier. Mina bakterier är ju ändå överallt.

Du behöver inte heller göra sånt om du inte vill. Ingen som tycker du är konstig för det.
    Låt folk göra som de vill så länge det inte är skadligt.
    Tack för att jag får göra vad jag vill. Nu känns det mycket bättre, oavsett så tyckte jag att det var konstigt att ingen
    reagera på att hon skulle stoppa kuken i munnen efter den beskrivning hon gav av hur det såg ut efteråt.
  • Anonym

man kan få amöbadysenteri  och salmonella

• Fröken reserverad
    Anonym (Hunter) skrev 2013-02-17 16:10:22 följande:
    Tack för att jag får göra vad jag vill. Nu känns det mycket bättre, oavsett så tyckte jag att det var konstigt att ingen
    reagera på att hon skulle stoppa kuken i munnen efter den beskrivning hon gav av hur det såg ut efteråt.
    När jag läste inlägget uppfattade jag det som att hon tyckte det var otrevligt och inte stoppade in den i munnen. Om hon gjorde det så finns det ju andra som är som hon. Vissa tänder på bajs.
    Finns de som tänder på spyor med  
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-02-17 16:16:57 följande:
    man kan få amöbadysenteri  och salmonella
    om man ska få det av sitt EGET bajs så krävs ju att de mikroorganismerna redan finns där...de uppstår inte ur intet.
  • videofotografen

Är själv definitivt ingen analsexälskare dvs att jag vill själv knulla en tjej analt däremot kan jag tycka det kan vara sexigt i p-rullar.  Skäms

• katten89

Fröken reserverad - det är inte så måhända att du blivit lite yrkesskadad? Om du nu läst mycket m-biologi? Har jag också nämligen, och jag har träffat många m-biologer som inte alls förstår varför andra tycker det är äckligt med tarmbakterier, näsbakterier, varbakterier... Så att äta sitt bajs är inget konstigt eftersom det är helt ofarligt i teorin och ens egna bakterier! eller?

• katten89

För övrigt tycker jag att en karl som vill bli sugen efter analsex först kan först köra upp ett finger i sin egen anal och gojsa runt för att sen suga på det ;)

• Fröken reserverad
    katten89 skrev 2013-02-17 17:08:38 följande:
    Fröken reserverad - det är inte så måhända att du blivit lite yrkesskadad? Om du nu läst mycket m-biologi? Har jag också nämligen, och jag har träffat många m-biologer som inte alls förstår varför andra tycker det är äckligt med tarmbakterier, näsbakterier, varbakterier... Så att äta sitt bajs är inget konstigt eftersom det är helt ofarligt i teorin och ens egna bakterier! eller?
    Jag tycker det är trist när man blandar ihgop bajs och bakterier. Det är dåligt argument att man är rädd för bakterierna. 
    Att tycka bajs är äckligt är ju däremot helt ok.

Argumentet att jag tycker bajs är äckligt pga att man blir sjuk av bajs tycker jag suger.
    Att säga Jag tycker bajs är äckligt för att det är bajs är helt ok.

Jag tycker bajs är äckligt. Gillar inte alls bajs.
    Men att hålla på att lulla om bakterier hör ju inte till saken alls.

• MissFine

Men alltså... knullar man analt så får man väl vara beredd på att det kan komma ut saker som helt normalt finns där. Tycker man det är superäckligt så bör man kanske låta bli. Jag menar, ingen kan väl bli chockad över att man kan bli gravid om satsen hamnar i musen... Det som är normalt är helt enkelt normalt.

Slemhinnor är känsliga vävnader och att hålla på och spola och skölja en masse tror jag inte är bra för tarmhälsan. Och läcker man blod efteråt bör man definitivt läka ordentligt tills nästa gång.

Var rädd om dig, ts! Du har bara en kropp.

Svar på tråden Analsex blev en "shitty experience"