• Anonym

Analsex blev en "shitty experience"

Alltså... Just nu har jag lite obehag. Har just haft ett något lyckat analsex (förlorade den oskulden här om dagen och AJ sa jag då). Gjorde lite ont nu men vande mig. Han körde på som fan och så skulle jag sen suga av honom när han skulle komma. Och fick en kalasbrun sak framför ansiktet. Inye mysigt. Hur han kunde ha kvar ståndet fattar jag inte. Tyckte jag tvättade och käbde med fingret och det var tomt men nehe... Drar just ner jackan mycket för det har läckt både det, sperma och blod. Yaaay... :-P Nåja kul var det! Men råd på hur man kan tvätta ordentligt så det är TOMT?!

• Svar på tråden Analsex blev en "shitty experience"
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-02-16 22:40:26 följande:
    Ja alltså vi har varit så jävla kåta så det har droppat om oss typ så glidmedel har inte behövts. Men jag kände med fingret innan, duschade och försöööökte trycka ut så pass så det kändes som man tryckte ut hela livmodern! Men ibget kom eller kändes.... Så därav den stora chocken (och döden inombords....) Vi ska köra både glid och kondom nästa gång. Men fasar för att det ska vara så igen! Hur blir man hård i magen då?!
    Det beror väl på vad man äter. Alltså inte förstoppad, men fin och fast avföring är väl att rekommendera. Om du har problem med att inte ha det får du väl googla på vad man bör äta mer av.
    Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (Hunter)

är det bara jag som reagerar på att hon tänkte suga av honom efter analsexet?? Även om de inte finns synlig bajs så finns de alltid rester, bakterier och gud vet vad kvar

• Fröken reserverad
    Anonym (Hunter) skrev 2013-02-17 14:50:16 följande:
    är det bara jag som reagerar på att hon tänkte suga av honom efter analsexet?? Även om de inte finns synlig bajs så finns de alltid rester, bakterier och gud vet vad kvar

Sina egna bakterier är inte farliga att få i munnen. Om det är äckligt eller inte får man väl själv bestämma.
  • Anonym (Hunter)
    Fröken reserverad skrev 2013-02-17 15:23:20 följande:

Sina egna bakterier är inte farliga att få i munnen. Om det är äckligt eller inte får man väl själv bestämma.
    Snälla du, bakterier är bakterier oavsett, man kan ju få olika infektioner i underlivet från bakterier från analen så det där tror jag inte på......
  • Fröken reserverad
    Anonym (Hunter) skrev 2013-02-17 15:35:56 följande:
    Snälla du, bakterier är bakterier oavsett, man kan ju få olika infektioner i underlivet från bakterier från analen så det där tror jag inte på......

Inte till munnen. . Skillnad på mun och slida. Jag har läst mycket mikrobiologi. .

Så länge man är frisk ska det inte vara farligt att få i sig sina egna bakterier via munnen. Jämför ungar som dricker vatten ur sin egen familjs toaborstmugg.

I slidan hör inte E. coli hemma däremot.

I magsäcken finns massor av magsyra som tar död på det mesta. Inte allt dock.
  • katten89
    Fröken reserverad skrev 2013-02-17 15:23:20 följande:

Ehh... Jo?!?! Vad är du för en bajsätare? Har du inte hört talas om rätt sak på rätt plats, colibakterier hör hemma i tarmen och inte i munnen
  • Fröken reserverad

En anledning till varför man kan bli sjuk av förorenad mat är ju att bakterierna får stå ochvväxa till. Dvs föröka sig. Vad jag vet hinner de inte föröka sig på en kuk på ett par minuter. .

• Fröken reserverad
    katten89 skrev 2013-02-17 15:41:40 följande:
    Ehh... Jo?!?! Vad är du för en bajsätare? Har du inte hört talas om rätt sak på rätt plats, colibakterier hör hemma i tarmen och inte i munnen

Jag äter inte bajs. Jag tycker bajs är äckligt. Är dock inte ett dugg rädd för mina egna bakterier, så länge de inte fått stå och växa till.

Sen tillhör ju munnen magtarmkanalen. . Vi får i oss massor av E. coli med allt vi äter och stoppar i munnen.
  • Anonym (Hunter)

ska man alltid utgå ifrån att man är frisk och glatt inta analbakterier och skit?

• Fröken reserverad
    Anonym (Hunter) skrev 2013-02-17 15:51:41 följande:
    ska man alltid utgå ifrån att man är frisk och glatt inta analbakterier och skit?

Det är väl upp till var och en. Om ts vill suga sin karls kuk låt henne göra det. Hon kommer troligen inte bli sjuk av att få i sig bakterierna ( om hon nu inte redan är magsjuk eller har inälvspsrasiter). Att slicka i sig bajs är ju troligen lite småäckligt däremot men ser kuken ren ut så ska man teoretiskt inte bli sjuk.

Jag har ingen lust att få i mig bajs men det är ju för att jag tycker bajs är ofräscht, luktar illa och sånt, inte för en rädsla för mina egna bakterier. Mina bakterier är ju ändå överallt.

Du behöver inte heller göra sånt om du inte vill. Ingen som tycker du är konstig för det.

Låt folk göra som de vill så länge det inte är skadligt.
Svar på tråden Analsex blev en "shitty experience"