Anonym skrev 2013-02-15 20:22:13 följande:
Alltså... Just nu har jag lite obehag. Har just haft ett något lyckat analsex (förlorade den oskulden här om dagen och AJ sa jag då). Gjorde lite ont nu men vande mig. Han körde på som fan och så skulle jag sen suga av honom när han skulle komma. Och fick en kalasbrun sak framför ansiktet. Inye mysigt. Hur han kunde ha kvar ståndet fattar jag inte. Tyckte jag tvättade och käbde med fingret och det var tomt men nehe... Drar just ner jackan mycket för det har läckt både det, sperma och blod. Yaaay... :-P Nåja kul var det! Men råd på hur man kan tvätta ordentligt så det är TOMT?!
Jag oroar mig titt som tätt för att det ska komma en klutt när jag och min kille kör i rumpan. Jag försöker alltid gå på toa innan och känna efter hur det är ställt där nere, om det är ok att köra eller inte. Ibland tvättar jag lite lätt med intimolja, ibland behövs det inte.
Jag och min kille har varit tillsammans i snart 2 år, jag har haft lite analt innan men aldrig vågat köra på ordentligt, förrän med honom! Han får mig att känna mig trygg, att sker det en olycka så spelar det ju ingen roll, det är ju trots allt i rumpan han stoppat snoppen...
Älskar verkligen att bli knullad i rumpan, mycket glid! Acos är faktiskt ett bra budgetglid...
Ett tips är att sitta länge på toa, kanske spola varmt vatten på magen, mot rumphålet brukar funka för mig om jag vill påskynda...