• Anonym

Analsex blev en "shitty experience"

Alltså... Just nu har jag lite obehag. Har just haft ett något lyckat analsex (förlorade den oskulden här om dagen och AJ sa jag då). Gjorde lite ont nu men vande mig. Han körde på som fan och så skulle jag sen suga av honom när han skulle komma. Och fick en kalasbrun sak framför ansiktet. Inye mysigt. Hur han kunde ha kvar ståndet fattar jag inte. Tyckte jag tvättade och käbde med fingret och det var tomt men nehe... Drar just ner jackan mycket för det har läckt både det, sperma och blod. Yaaay... :-P Nåja kul var det! Men råd på hur man kan tvätta ordentligt så det är TOMT?!

• Svar på tråden Analsex blev en "shitty experience"
  • Smecker

Ja du, TS.. shit happens.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • visma1
    Smecker skrev 2013-02-17 18:00:19 följande:
    Ja du, TS.. shit happens.
  • visma1
    katten89 skrev 2013-02-17 17:10:54 följande:
    För övrigt tycker jag att en karl som vill bli sugen efter analsex först kan först köra upp ett finger i sin egen anal och gojsa runt för att sen suga på det ;)
    Varför det?
  • Anonym
    Fröken reserverad skrev 2013-02-17 17:15:00 följande:
    Jag tycker det är trist när man blandar ihgop bajs och bakterier. Det är dåligt argument att man är rädd för bakterierna. 
    Att tycka bajs är äckligt är ju däremot helt ok.

Argumentet att jag tycker bajs är äckligt pga att man blir sjuk av bajs tycker jag suger.
    Att säga Jag tycker bajs är äckligt för att det är bajs är helt ok.

Jag tycker bajs är äckligt. Gillar inte alls bajs.
    Men att hålla på att lulla om bakterier hör ju inte till saken alls.

Det finns anledning att vara försiktig oavsett vilket. Bakterier man har naturligt ikroppen kan orsaka stora problem om de hamnar på fel plats.
    Urinvägsinfektion är oftast e-coli som finns naturligt i tarmarna som kommit i urinröret.

I dettafall skulle resultatet kunna bli allt från magsjuka till hjärnhinneinflamation beroende på otur. 
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-02-17 18:08:57 följande:
    Det finns anledning att vara försiktig oavsett vilket. Bakterier man har naturligt ikroppen kan orsaka stora problem om de hamnar på fel plats.
    Urinvägsinfektion är oftast e-coli som finns naturligt i tarmarna som kommit i urinröret.

I dettafall skulle resultatet kunna bli allt från magsjuka till hjärnhinneinflamation beroende på otur. 
    Då ska man ha en jäkla otur om man drabbas av hjärnhinneinflammation...
    Munvägen är ju första försvaret..tillsammans med hud tex.
    Men strunt samma, jag tycker folk är överdrivet rädda helt enkelt. För sin egen kropp. 
    Reserverad står för upptagen.
  • Anonym
    Fröken reserverad skrev 2013-02-17 18:14:36 följande:
    Då ska man ha en jäkla otur om man drabbas av hjärnhinneinflammation...
    Munvägen är ju första försvaret..tillsammans med hud tex.
    Men strunt samma, jag tycker folk är överdrivet rädda helt enkelt. För sin egen kropp. 
    Hur tänker du nu? Läs gärna http://www.vardhandboken.se/Texter/Infektioner-i-magtarmkanalen/Smittspridning/

Sedan bör du även tänka på att tarmsystemet liksom urinsystemet är något kroppen använder för att göra sig av med gifter, restprodukter och såvidare. Hade naturen tänkt att vi skulle använda det igen så hade vi sannolikt inte varit programmerade så att vi fann lukten och ämnen i dessa delar starkt äcklande och avstötande. 

• Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-02-17 18:58:18 följande:
    Hur tänker du nu? Läs gärna www.vardhandboken.se/Texter/Infektioner-i-magtarmkanalen/Smittspridning/

Sedan bör du även tänka på att tarmsystemet liksom urinsystemet är något kroppen använder för att göra sig av med gifter, restprodukter och såvidare. Hade naturen tänkt att vi skulle använda det igen så hade vi sannolikt inte varit programmerade så att vi fann lukten och ämnen i dessa delar starkt äcklande och avstötande. 

Men din länk handlar ju om infekterat bajs? Inte om den normala tarmfloran.

Observera att jag inte säger att nåhon ska ätabajs utan pratar om överdriven rädsla för sin egen friska kropp. Har man en infektion ska man ju verkligen vara försiktig och inte sprida dessa mikroorganismer vidare. Plus att man inte ska sprida tarmbakterier till livsmedel. Just för att de kan växa till där och producera gifter.

Urin är inte heller nyttigt att dricka. Innehåller för mycket salter och ev läkemedelsrester.

Håller med om att vi är konstruerade för att äcklas av urin och avföring. Det är en rest senförr då det faktiskt ledde till döden. Idag har vi inte samma problem som förr.
    Reserverad står för upptagen.
  • Anonym

TS du borde inte tycka att det är pinsamt. Din kille vet väl vart han stoppar kuken?! Möjligen skulle det kunna vara lite pinsamt gör honom, att det kommer blod. Uppenbarligen så är han inte då duktig på det han gör.

• Anonym (älskar rumpsex)
    Anonym skrev 2013-02-15 20:22:13 följande:
    Alltså... Just nu har jag lite obehag. Har just haft ett något lyckat analsex (förlorade den oskulden här om dagen och AJ sa jag då). Gjorde lite ont nu men vande mig. Han körde på som fan och så skulle jag sen suga av honom när han skulle komma. Och fick en kalasbrun sak framför ansiktet. Inye mysigt. Hur han kunde ha kvar ståndet fattar jag inte. Tyckte jag tvättade och käbde med fingret och det var tomt men nehe... Drar just ner jackan mycket för det har läckt både det, sperma och blod. Yaaay... :-P Nåja kul var det! Men råd på hur man kan tvätta ordentligt så det är TOMT?!

Jag oroar mig titt som tätt för att det ska komma en klutt när jag och min kille kör i rumpan. Jag försöker alltid gå på toa innan och känna efter hur det är ställt där nere, om det är ok att köra eller inte. Ibland tvättar jag lite lätt med intimolja, ibland behövs det inte.

Jag och min kille har varit tillsammans i snart 2 år, jag har haft lite analt innan men aldrig vågat köra på ordentligt, förrän med honom! Han får mig att känna mig trygg, att sker det en olycka så spelar det ju ingen roll, det är ju trots allt i rumpan han stoppat snoppen...

Älskar verkligen att bli knullad i rumpan, mycket glid! Acos är faktiskt ett bra budgetglid...

Ett tips är att sitta länge på toa, kanske spola varmt vatten på magen, mot rumphålet brukar funka för mig om jag vill påskynda...
Svar på tråden Analsex blev en "shitty experience"