ss skrev 2013-02-23 04:14:51 följande:
Jag är ingen storskrivare här på FL, har kanske en handfull inlägg. Dock kan jag tycka att jag gärna kommer med lite originella och twistade svar. Är också en jäkel på att göra o kvalificerade gissningar som låter skitlogiska när man ger dem 3 secs tänkande

Och så klart har jag ett svar på allt, dyker upp från ingenstans i alla möjliga (och ofta lite udda trådar). Tycker såklart också att jag är rena filosofen, och postar alltid på udda tider (tex 4 på morgonen). Skulle kunna hålla på i evigheter, men är ofta för lat för att svara på eventuella frågor till mig, men det är nog på grund av rökat. Är jag lite rund under fötterna i stället så kan det bli liv i mig och jag är då ofta mer engagerad. Nu är dock mina fötter platta, så då är fallet det förstnämnda, så nu orkar jag inte ordbajsa mer, är i alla fall en lite för lång nominering jämfört med normen.
(och alla tänker, vem i H*VETE* är det här?)
Haha, lite så! Who are you?
Jag är rund om fötterna, sambon spelar CS och jag sitter och skriker sätt på mihg. Nåja, får se det som förspel. Nu ska jag ta mig en shot och se till att få mig ett jävla skjut.