• M C

Värsta ordbajsaren, nomineringstråd!

Här anmäler du dig om du tycker du är en jävel på att trycka ur dig inlägg, eller om dina inlägg är rena textmuren.
    Självklart får man inte anmäla andra, men man kan tipsa folk om den här tävlingen.

Kom igen nu era ordknackare, visa vem som kan!     

Undo these cuffs and I'll show you
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-23 22:08
    www.familjeliv.se/Forum-27-260/m68924285.html
    En totalt onödigt nödvändig omröstning som bergis retar gallfebern på minst tre personer!
  • Svar på tråden Värsta ordbajsaren, nomineringstråd!
  • Orcha
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-22 23:07:03 följande:
    "jellsey"? Solig Ännu ett smeknamn! *noterar*

Hjärta
    *sliter mitt hår här för att hitta nya*

My whole sole of purpose...
    It was love @ first sight, not the second though.
  • lövet2

Här kan jag ju inte vara med och tävla för sjutton! Jag ordbajsar aldrig, utan jag skriver bara kloka och genomtänkta inlägg. Men jag ska rösta i alla fall! Solig

• Petite Chérie
    lövet2 skrev 2013-02-22 23:39:50 följande:
    Här kan jag ju inte vara med och tävla för sjutton! Jag ordbajsar aldrig, utan jag skriver bara kloka och genomtänkta inlägg. Men jag ska rösta i alla fall! Solig
    Gå med nu Lövsan!
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • lövet2
    AngieT skrev 2013-02-22 23:50:47 följande:
    Gå med nu Lövsan!
    Det är ju så pinsamt när man inte får några röster ... *skruvar på mig*

Men OK då, jag nominerar mig väl då!
  • Petite Chérie
    lövet2 skrev 2013-02-22 23:51:57 följande:
    Det är ju så pinsamt när man inte får några röster ... *skruvar på mig*

Men OK då, jag nominerar mig väl då!
    Awesome!
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Kexet02

Hmmm inlägget där MC uppmanar mej att gå me e också borta fast mitt svar e kvar?

• Lindsey Egot the only one

Är det här man tar värvning till "innegänget"?

• jashrinah
    LindaEfraim skrev 2013-02-23 00:31:02 följande:
    Är det här man tar värvning till "innegänget"?
  • ss

Jag är ingen storskrivare här på FL, har kanske en handfull inlägg. Dock kan jag tycka att jag gärna kommer med lite originella och twistade svar. Är också en jäkel på att göra o kvalificerade gissningar som låter skitlogiska när man ger dem 3 secs tänkande Flört Och så klart har jag ett svar på allt, dyker upp från ingenstans i alla möjliga (och ofta lite udda trådar). Tycker såklart också att jag är rena filosofen, och postar alltid på udda tider (tex 4 på morgonen). Skulle kunna hålla på i evigheter, men är ofta för lat för att svara på eventuella frågor till mig, men det är nog på grund av rökat. Är jag lite rund under fötterna i stället så kan det bli liv i mig och jag är då ofta mer engagerad. Nu är dock mina fötter platta, så då är fallet det förstnämnda, så nu orkar jag inte ordbajsa mer, är i alla fall en lite för lång nominering jämfört med normen.

(och alla tänker, vem i H*VETE* är det här?) Skrattande 

Svar på tråden Värsta ordbajsaren, nomineringstråd!