• M C

Värsta ordbajsaren, nomineringstråd!

Här anmäler du dig om du tycker du är en jävel på att trycka ur dig inlägg, eller om dina inlägg är rena textmuren.
    Självklart får man inte anmäla andra, men man kan tipsa folk om den här tävlingen.

Kom igen nu era ordknackare, visa vem som kan!     

Undo these cuffs and I'll show you
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-23 22:08
    www.familjeliv.se/Forum-27-260/m68924285.html
    En totalt onödigt nödvändig omröstning som bergis retar gallfebern på minst tre personer!
  • Svar på tråden Värsta ordbajsaren, nomineringstråd!
  • M C
    Trust me skrev 2013-02-23 22:02:29 följande:

Typ de allra flesta i politiktrådarna och gudasänd

O GOD, nämn inte henom, då blir det borttaget.
    *vägrar tro att det blev rensat för att jag ens tog med jaded* 
    Undo these cuffs and I'll show you
  • KimPossible
    AngieT skrev 2013-02-23 22:02:01 följande:
    Fast nog får du ur dig en del inlägg Långa eller många, either makes you a wordpooper!
    Haha, jag är åtminstone och petar lite både här och där även jag, så det kan nog stämma.

Fast jag har legat av mig, det var annat bara för nåt år sen. Så går det när IRL kommer emellan.  
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • Jellybeanbaby
    LindaEfraim skrev 2013-02-23 18:06:17 följande:
    Herman det tycker jag inte du ska göra! Varför rädd för att briljera?
    Hjärta Lovely lovely Linda, jag tänker såhär: Har man varit med i flera såna här omröstningstrådar och bl a "vunnit" attentionwhore-omröstningen så är det liksom dags att överlämna tiaran och bandet till en ny förmåga. Solig

Jag har lovat mig själv att hålla mig on topic i alla trådar utom de "flamsiga".
    Bara så ni vet, om jag inte besvarar off-topic-chatt i en vanlig tråd så beror det på detta.
    Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver
  • Petite Chérie
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-23 22:03:46 följande:
    Hjärta Lovely lovely Linda, jag tänker såhär: Har man varit med i flera såna här omröstningstrådar och bl a "vunnit" attentionwhore-omröstningen så är det liksom dags att överlämna tiaran och bandet till en ny förmåga. Solig

Jag har lovat mig själv att hålla mig on topic i alla trådar utom de "flamsiga".
    Bara så ni vet, om jag inte besvarar off-topic-chatt i en vanlig tråd så beror det på detta.
    Hmpf. How come?
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Orcha
    M C skrev 2013-02-23 21:58:34 följande:
    Mja, Orcha har några hängivna fans så var inte så kaxig.
    Du och...?

Kram. Jag är så där hjärtlig och kärvänlig och skit ikväll...
    Kyss
    It was love @ first sight, not the second though.
  • Petite Chérie
    KimPossible skrev 2013-02-23 22:03:37 följande:
    Haha, jag är åtminstone och petar lite både här och där även jag, så det kan nog stämma.

Fast jag har legat av mig, det var annat bara för nåt år sen. Så går det när IRL kommer emellan.  
    RL sucks! Jag tycker du ska komma tillbaka hit och skita i rl ett tag!
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Jellybeanbaby
    KimPossible skrev 2013-02-23 22:00:47 följande:
    Någon petade på mig lite ofint. Vafalls?! Vad är detta?!

Hm , jag tycker inte att jag är så långrandig faktiskt, men det kanske jag är?  Äh, skriv in mig då, så får du din omröstning!
    Hjärta 
    Kära Kimpan, ordbajseri har inget med långrandighet att göra. Det har att göra med att trycka ur sig x antal inlägg i timmen eller om dagen, bara.

Ordet kan också avhandla individer som implementerar ett skrivsätt där man ersätter simplare ord med lite mer fackmannamässiga dito.

ordbajsa

(vardagligt) skriva eller prata mycket där innehållet antingen är nonsens eller fullt av överflödig information–Det gäller att ordbajsa mycket, för vi måste skriva hela tio sidor! (vardagligt) använda sig av krångliga och/eller fina och fackspråkliga ord i syfte av att få det att framstå som att man är påläst och vet mer om ett ämne än vad man egentligen gör–Jag lyckades att få MVG på seminariet utan att ens ha läst på genom att istället bara ordbajsa!
  • Orcha
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-23 22:03:46 följande:

Men skrutt?

Du skulle ju vara du, sa vi ju?

Bästa bönan?

Gråter
    It was love @ first sight, not the second though.
  • Jellybeanbaby
    AngieT skrev 2013-02-23 22:04:30 följande:
    Hmpf. How come?
    Jag vill bli tagen seriöst.

*hör tusen röster hånskratta unisont*
Svar på tråden Värsta ordbajsaren, nomineringstråd!