• M C

Värsta ordbajsaren, nomineringstråd!

Här anmäler du dig om du tycker du är en jävel på att trycka ur dig inlägg, eller om dina inlägg är rena textmuren.
    Självklart får man inte anmäla andra, men man kan tipsa folk om den här tävlingen.

Kom igen nu era ordknackare, visa vem som kan!     

Undo these cuffs and I'll show you
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-23 22:08
    www.familjeliv.se/Forum-27-260/m68924285.html
    En totalt onödigt nödvändig omröstning som bergis retar gallfebern på minst tre personer!
  • Svar på tråden Värsta ordbajsaren, nomineringstråd!
  • Jellybeanbaby
    Orcha skrev 2013-02-23 22:07:39 följande:
    Men skrutt?

Du skulle ju vara du, sa vi ju?

Bästa bönan?

Gråter
    Jamen jag kommer ju fortfarande bajsa loss i flamstrådarna! Sa jag något annat?
    Skål
    Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver
  • M C
    Orcha skrev 2013-02-23 22:05:24 följande:
    Du och...?

Kram. Jag är så där hjärtlig och kärvänlig och skit ikväll...
    Kyss

Oh, darling, det finns alltid någon som retar sig på din särdeles vackra bakdel.
  • Trust me
    M C skrev 2013-02-23 21:58:34 följande:
    Mja, Orcha har några hängivna fans så var inte så kaxig.

Jag hade redan räknat bort möjligheten att få Orchas röst. Hoppas på någon av de som tycker långrandigt är sexigt. Tungan ute
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trailer trash TT

Jag orbajsar bara i vissa trådar som folk säkert inte ens märker.Är osynlig,ingen tycker om mig och alla hatar mig

• Petite Chérie
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-23 22:09:41 följande:
    Jag vill bli tagen seriöst.

*hör tusen röster hånskratta unisont*
    Hihi, du är så supersöt ibland Jelly!
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • M C
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-23 22:07:06 följande:
    Kära Kimpan, ordbajseri har inget med långrandighet att göra. Det har att göra med att trycka ur sig x antal inlägg i timmen eller om dagen, bara.

Ordet kan också avhandla individer som implementerar ett skrivsätt där man ersätter simplare ord med lite mer fackmannamässiga dito.

ordbajsa

(vardagligt) skriva eller prata mycket där innehållet antingen är nonsens eller fullt av överflödig information–Det gäller att ordbajsa mycket, för vi måste skriva hela tio sidor! (vardagligt) använda sig av krångliga och/eller fina och fackspråkliga ord i syfte av att få det att framstå som att man är påläst och vet mer om ett ämne än vad man egentligen gör–Jag lyckades att få MVG på seminariet utan att ens ha läst på genom att istället bara ordbajsa!
    Ibland är det bra att kunna ordbajsa, det blir alltid trevligt om man har en ordbajsare av rang i sina led.
    VSB med Jan guillou eller undertecknad. 
  • Jellybeanbaby
    AngieT skrev 2013-02-23 22:11:19 följande:
    Hihi, du är så supersöt ibland Jelly!
    Tungan ute
  • M C
    Trust me skrev 2013-02-23 22:10:50 följande:

Jag hade redan räknat bort möjligheten att få Orchas röst. Hoppas på någon av de som tycker långrandigt är sexigt. Tungan ute

Jag älskar Guillou och Dawkins.
    Man kan säga att jag strävar efter att få in så mycket jag kan i varje mening utan att behöva bryta med punker och komma, även om den enda fyller en funktion som aningshål så är båda tämligen överflödiga i väl formulerade meningar.
  • Jellybeanbaby
    Trailer trash TT skrev 2013-02-23 22:13:08 följande:
    nä nu är det dags för inlåsning i cellblock 2 ..Tagit mina piller som en duktig flicka
    *sitter i fönsterblecket närmast utgången med en shiv (googla) och väntar på mörkret*
Svar på tråden Värsta ordbajsaren, nomineringstråd!