Vem är FLs främsta ordbajsare?
Jag har inte röstat, å det tänker jag tamejfan inte göra heller....
Och varför inte, undrar vän av ordning, jo, det skall jag tala om, jag har för avsikt att totalt strunta i denna omröstning, precis som jag för övrigt sket fullständigt i melodifestivalen igår, och förra helgen med för den delen, jag tycker det är mest mög som presenteras där, jag kan möjligen tänka mig att nedlåta mig till å glo på finalen. Möjligen. Vi får se, jag återkommer i den frågan.
Var var jag....jo, jag avstår helt frivilligt från att rösta här eftersom det inte finns någon på listan som jag ser som "ordbajsare"...vilket hemskt fult ord förresten, M C !!! Där får du allt skärpa till dig inför nästa omröstning du avser starta upp. Ordbajsare...leder osökt tankarna i på att en något obetänksam moder ställer sig och byter blöja mitt på bordet, på mitt favoritfik, på bordet jämte mitt, och det visar sig att blöjan är sketfull med.....ja, just det, M C. Så lite skärpning här. Om jag får be...!
Eller ja....jo....kanske skulle kunna rösta på......näää, faan, det blir inte bra alls. Jag skiter i detta å tar mig en kopp kaffe. Jag har förresten en sån däringa bodum-mugg som rymmer en halvliter, så rent tekniskt......så tar jag mig nu således två koppar kaffe. Det blir nionde och tionde koppen för dagen.
Å så får ni ha en fortsatt utomordentligt trevlig söndags-eftermiddag allihopa.
Jättekram från allas eran //Anton...