Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Vem är FLs främsta ordbajsare?

Trailer trash TT skrev 2013-03-28 13:44:15 följande:
    ....aaaah.bow.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-03 05:32:08 följande:
    godmorgon i tråden
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Fröken reserverad skrev 2013-04-04 08:54:06 följande:
    Jag är ledsen för jag är bedövad i hela munnen. Var hos tandläkaren och fick dubbla doser bedövning eftersom den aldrig tar. NU är jag bedövad. Är så dags nu. .
    Kan rädsla göra att bedövningen inte tar?
    Tror inte det, är du bedövad, så är du, liksom. För några år sen skulle tanddoktorn rotfylla en tand på mig å då rensa rotkanalerna först, det var lite inflammerat dessutom  jag fick 4 bedövningar och ändå gjorde det ont som helvete. 

Vad jag menar är att det är inte alltid som bedövningen tar all smärta i truten. Känsligt område tydligen. 
  • Anton Chigurh
    AngieT skrev 2013-04-04 10:30:37 följande:
    Ge bort frukosten eller tråden? Frukosten har jag redan ätit upp.
    Då får jag kanske föreslå att du behåller den för dig själv. Oavsett Mariohns förslag....
  • Anton Chigurh

Nordkorea kan annat än hota med fullskaligt kärnvapenkrig. 

Bedårande. Underbart. Och fan så imponerande.....

">

• Anton Chigurh
    Ojsan skrev 2013-04-07 23:44:07 följande:
    Nä va söta!! Hjärta
    Ja....Glad
  • Anton Chigurh
    AngieT skrev 2013-04-07 23:50:36 följande:
    Anton, kom hit med glass pleaseGråter
    Såg detta först idag, Sös, jag som gjorde glass igår. Nåt in i helvete gott. Mycket grädde, krossad Marabou Digistivechoklad mm i.

Aaaah...... Tungan ute
  • Anton Chigurh
    LindaEfraim skrev 2013-04-08 10:36:14 följande:
    Att du var så huslig Anton. Tummen upp!
    Jodå, emellanåt får jag till det i köket....
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-10 09:27:55 följande:
    Hemma ,dottern har influensa. Vilken tur att jag han gå kursen innan hon blev sjuk. Nu kan jag allt om integration och flyktingfrågor
    Sök till ministerposten. Stanna kvar 2 perioder. Pensionen fixad. Än så länge.

All lycka till. Jag kommer rösta på dig. Lovar. 
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-10 09:38:24 följande:
    Åh tack ska genast söka den posten
    Just nu sitter det förvisso en sk Erik på posten, men problem är till för att lösas. Jag kanske kan hjälpa till där. Nu vill jag inte säga för mycket öppet, eftersom jag blev avstängd tidigare enbart för att jag talade om vad jag ville göra med 2 killar som plågat ihjäl en katt. Jag ansågs uppmana till en brottslig handling. 

.....men jag tror vi förstår varann, Trailer
  • Anton Chigurh
    Feltryck01 skrev 2013-04-12 21:47:53 följande:
    Problemet är att jag inte är tonåring. Och brukar åtminstone        i taget innan jag vaknarSkrikandes
    Se till att du inte ser vad klockan är varje gång du vaknar, Trycket. Det hjälpte mig att vända klockradiohelvete. Faktiskt. Jag är seriös nu.
  • Anton Chigurh

Hur har det gått, taquine ???  confused.gif

Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?