Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Vem är FLs främsta ordbajsare?

Trailer trash TT skrev 2013-02-26 11:45:04 följande:
    30 minuter på stan stod jag ut
    Finns det inga fik i din stad ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-02-27 10:11:44 följande:
    går och bajsar
    Mmm, det där med bästa huvudkudden å allt.

Roligt att höra att det gick bra, Trailer, jag vill inte behöva gå en en hel dag och undra. Liksom. 

Vi hörs.

Kram, //Anton.... Kaffe
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-02-27 10:37:39 följande:
    Det är viktigt så man inte är förstoppad,man kan bli så grinig då

Jag vill ju inte att du ska gå runt och fundera hela dagen{#emotions_dlg.flower}
    Jag kommer vara dig för evigt tacksam, Trailer....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Kexet02 skrev 2013-02-27 10:43:49 följande:
    God morgon... :) och god natt ska försöka sova lite innan jobb inatt efter sjukdom...
    Detsamma. Ungefär...Glad
  • Anton Chigurh
    Mariohn skrev 2013-02-27 13:20:16 följande:
    Jag vet vem som är FL:s största fan av sig själv men om det kommer så mycket vettigt ur vederbörande vet jag inte
    Fast lite Älskar du mig allt.......Hjärta
  • Anton Chigurh
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-27 13:22:55 följande:
    ARGH - läste ett recept igår... "PIMPA soppan med extra grönsaker"...

"PIMPA din mobiltelefon..."

Det går inflation i detta ord!
    Vad betyder det då ???

Egentligen.

Pimpa......

Inte pippa. Det vet jag betydelsen av.
  • Anton Chigurh
    Mariohn skrev 2013-02-27 13:40:00 följande:
    Du är helt oskyldig
    När skall vi gifta oss ???
  • Anton Chigurh
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-27 14:00:20 följande:
    pimp = amerikansk slang för hallick
    pimpa = urspr. sätta på en massa onödiga utsmycknader på saker och ting.
    t ex pimpa en bil = få den att se ut som en mexikansk parad-grunkelimoj.
    eller för länge sen betydde pimpa mobilen att man bytte till glansigt skal och satte på strasstenar...

pimpa betyder helt enkelt att fylla ut med färgglada/blanka/goda men ev onödiga saker.
    Tack, Jelly, Glad detta var faktiskt nytt.....
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-02-27 14:52:01 följande:
    jag som alltid trott att jag var häftigast.. Nu ska jag gå och gråta i kudden...hoppas den inte blir allt för snorig, det är så jobbigt när det fastnar i håret.
    Vet du att jag Älskar dig, Saftis ???
  • Anton Chigurh
    Mariohn skrev 2013-02-27 14:05:39 följande:
    Omöjligt att säga. Jag har jättemycket tvätt att vika och förvärkar.

Jag tänker mig att vi kunde slå två flugor i en smäll?
    Passar mig alldeles utmärkt, Mariohn, jag har alltid velat lära mig å föda barn, och så är jag en jävel på å vika tvätt. Till och med skjortor kan jag vika ihop riktigt snyggt. Det du !!!

Så vi kanske kan hitta ett tillfälle framgent, om prellen har tid och lust vill säga. Skulle vara trevligt. 
Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?