Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Vem är FLs främsta ordbajsare?

Mittelschmerz skrev 2013-03-24 13:01:58 följande:
    vad ska jag ge dig då? en vältränad och muskulös sol? 
    Det räcker så gott att du finns till......Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-03-24 13:43:00 följande:
    Ögonbrynet
    Får jag kanske be dig filma händelsen/incidenten nästa gång. Och sen lägger du upp filmen. Här.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-03-26 05:15:56 följande:
    Godmorgon då för helvete
    Morrn Goding....Hjärta

• Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-03-26 07:43:28 följande:
    Försöker jobba på tåget med blir distraherad av en snygging
    Jag hittade lite underhållning till dig, Trailer, medans du kommer för sent till jobbet. Håll tillgodo :

• Anton Chigurh

Vad jag tycker om en person baserar jag på vad jag vet om den personen, inte vad andra anser och/eller tycker, jag gör min bedömning beroende på hur den personen beter sig mot mig, och mot andra, så därför, Reflec, Älskar jag digHjärta lika högt som jag alltid har gjort. Och därför, Opco, anser jag dig vara ett riktigt jävla präktarsle. Och därför, Fröken, anser jag dig vara en av FL's snällaste och mest begåvade medlemmar.

Vad jag tycker om resten av er, dom flesta iaf....det vet ni redan. grouphug5.gif

Ni som tillhör kategorin "Rövhål" ni vet själva vilka ni är. Lite så..... 

Tyckte det var lika bra å få detta utrett.   

• Anton Chigurh
    fortsätt paddla skrev 2013-03-26 12:53:07 följande:
    Jag har börjat måla igen:)
    Vilka motiv ???
  • Anton Chigurh
    The Cheshire Cat skrev 2013-03-26 12:52:11 följande:
    ...en jävla massa ovidkommande svammel........

.......så slänger du in egna poster som ingen annan är intresserad av,
    Mmm, du tänker på när Linda skriver inlägg om vilken förstärkare hon skulle vilja köpa nästa vecka, och vilka inställningar hon använder sig av på den förstärkare hon råkar ha hemma för tillfället. Eller om det var hennes synt. Jag är lite osäker här, Opco. Lite

Men för övrigt......så håller jag med dig Opco. Tror jag.
  • Anton Chigurh
    fortsätt paddla skrev 2013-03-26 12:53:07 följande:
    Jag har börjat måla igen:)
    VILKA MOTIV ???
  • Anton Chigurh
    The Cheshire Cat skrev 2013-03-26 13:04:20 följande:
    Som jag sa du ligger ju på samma låga intelligensskala som LindaEfraim så jag förstår du inte förstår sammanhanget.

Sköt ditt som sagt.
    Är det inte det jag gör, tycker du ???
  • Anton Chigurh
    fortsätt paddla skrev 2013-03-26 13:14:49 följande:
    Anton: jag har nyss målat en dörr
    Målade motiv på duk men det var ett tag sedan. Kanske ska börja med det igen.
    Aaah, jag förstår.

Vilken färg, Paddeln, på dörren...och säg nu för fan BLÅ !!!

Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?