• M C

Vem är FLs främsta ordbajsare?

Vem klämmer ur sig flest ord?
    Vem har längsta inläggen?
    Vem är den som skriver mest av alla?

Rösta på den du tycker, oavsett anledning. Det skadar inte att motivera så mottagaren får veta varför just hen är så eminent på att kläcka ur sig inlägg eller ord i ljudets hastighet!

Glöm inte - alla här har nominerat sig själva eftersom vi inte är medlemmar i ett mobbingsforum!

//omröstningsmaffian och absolut inte något slags innegäng tillika utropsteckenporrande MC         

Undo these cuffs and I'll show you
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-25 08:15
    Vi gratulerar TT och LindaEfraim till att ha knipit förstaplatsen i denna otroligt jämna omröstning. AngieT knep tredjeplatsen och sedan är det en klunga med pratkvarnar som ramlar in strax därefter. De tre som blev utan röster får helt enkelt hitta någon annan gren att delta i.
    Spännande ända in i slutet!
    Vi tackar deltagarna för att de ställde upp och underhöll alla andra!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?
  • Petite Chérie

Min sambo är ett as! Jag bad honom klia mig, kom igen bara 30 sekunder! Aset satte på timern på sin telefon. Skithuvud.

Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Lindsey Egot the only one

Finns ju en tråd "jag tänder på Yohio" ska se om jag hittar den.

• Lindsey Egot the only one

Angie du får iaf 30 sekunder. Här är det inget! Just nu är kraken sjuk också så här är det nada. Trist!

• Feltryck01

Jag är lite i samma dilemma som JBB. Står mellan Angie och TT. Svååååårt Gråter

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • KimPossible
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-23 23:19:05 följande:
    Jag tänker bara på extremt PK folk som borde vara med på den där listan hela tiden.
    MAN, kan de svänga ihop inlägg fulla med ord som betyder noll och intet!
    AngieT skrev 2013-02-23 23:22:01 följande:
    But I don't knoooow! Jag känner att vissa som borde vara med inte är det. Hade dom varit med hade jag inte fått så många röster
    Så är det alltid i omröstningar. De som borde ha varit med har aldrig guts nog att nominera sig. 

Rynkar på näsan

Svårt det här. Senaste tiden har jag sett Angie, Orcha och Spermadonator lite här och där, men det är oftast i vissa speciella trådar. LindaEfraim har däremot lite större spridning och det gillar jag.

M C står i en klass för sig, fast även hon har legat av sig på sistone. (förklarligt för oss som vet varförHjärta).

Hm...jag väntar lite med min röst.

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • M C
    Miss Blue skrev 2013-02-23 23:48:02 följande:
    MC, du skriver inte mest, men när du skriver är det Bäst.

Men åååå! Hjärta
  • M C
    KimPossible skrev 2013-02-23 23:59:47 följande:
    Så är det alltid i omröstningar. De som borde ha varit med har aldrig guts nog att nominera sig. 

Rynkar på näsan

Svårt det här. Senaste tiden har jag sett Angie, Orcha och Spermadonator lite här och där, men det är oftast i vissa speciella trådar. LindaEfraim har däremot lite större spridning och det gillar jag.

M C står i en klass för sig, fast även hon har legat av sig på sistone. (förklarligt för oss som vet varförHjärta).

Hm...jag väntar lite med min röst.

*rodnar*
  • KimPossible
    M C skrev 2013-02-23 23:47:10 följande:
    Viktigare just nu: jag diggar YOHIO som fan. Hur ball får man vara som 17åring?
    Kära nån, han är ljuvlig. För att inte tala om Ulrik Munther. 

Jag vet liksom inte om jag vill adoptera sötingarna eller om jag vill genomgå en metamorfos och blir tonåring själv igen så att jag kan ragga.  
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • M C
    KimPossible skrev 2013-02-24 00:11:41 följande:
    Kära nån, han är ljuvlig. För att inte tala om Ulrik Munther. 

Jag vet liksom inte om jag vill adoptera sötingarna eller om jag vill genomgå en metamorfos och blir tonåring själv igen så att jag kan ragga.  

En av dem.
    Just nu är det mer "jag kommer bete mig som en dåre när jag träffar den lilla gitarrguden". 
  • M C

Lite fler röster har det trillat in men i vanlig ordning inte en enda motivering.

Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?