Sugardaddy?
Sugardaddys finns dom? Hur är det möjligt att få kontakt med såna? 
Hört många tjejer pratat om att dom har en, men hur kommer man i kontakt med dom?
Bara för jag är så nyfiken, vad får dom i utbyte sex? Någon som har en sugardaddy?
Sugardaddys finns dom? Hur är det möjligt att få kontakt med såna? 
Hört många tjejer pratat om att dom har en, men hur kommer man i kontakt med dom?
Bara för jag är så nyfiken, vad får dom i utbyte sex? Någon som har en sugardaddy?
Nej men lite "smekmånad" måste det allt vara, man biter ju inte den hand som göder en och vem vill slösa pengar på någon man inte tycker om? Jag förstår att du vill få det till det men skulle själv inte gå in i en uttalad sockerpapparelation som innefattar pengar mot sex, är alldeles för romantiskt lagd. Men ja, erkänner att jag inte direkt lider av att bli extremt bortskämd på alla plan av en man. Men det kan jag och mitt lilla hemmafrukomplex-ego fortsätta drömma om inatt, för imorgon ska man tyvärr upp och jobba...suck!
Så privat dejtar du tjejer? Det var häftigt, men är männen "bara" pengar eller gillar du dom också?
Detta är bara en mer diskret form av prostitution. Båda är på det klara med att något av värde (en gåva) ska utbytas mot sällskap, som ofta ska inkludera något av sexuell natur. Helt ok så länge båda är med på det. Och inte på något sätt finare än att ta emot pengar. Jag hade fördragit cash, men alla är olika.
Finns massor med omskrivningar gällande prostitution.. detta med sugardaddy är en av dom...
Sant, tycker att det låter destruktivt. Kan inte förstå hur man har samvete till att utnyttja en annan människa, speciellt om man inte hyser några känslor för mannen. Samtidigt så är det upp till de två det gäller, är det något de kickar på så kör på. Men när jag tänker efter, finns flera relationer där mannen försörjer kvinnan. Är inte de också sugardaddys?
Eller så gör man som mig, gifter sig rik och slipper sugardaddy anklagelserna!
Nu slutade det här lyckligt eftersom jag blev och är löjligt kär i min man i alla fall, men det var ju inte därför jag gifte mig med honom från första början.