• Anonym (Nyfiken)

Sugardaddy?

Sugardaddys finns dom? Hur är det möjligt att få kontakt med såna? Flört
    Hört många tjejer pratat om att dom har en, men hur kommer man i kontakt med dom?
    Bara för jag är så nyfiken, vad får dom i utbyte sex? Någon som har en sugardaddy?

• Svar på tråden Sugardaddy?
  • shalse

Nej men lite "smekmånad" måste det allt vara, man biter ju inte den hand som göder en och vem vill slösa pengar på någon man inte tycker om? Jag förstår att du vill få det till det men skulle själv inte gå in i en uttalad sockerpapparelation som innefattar pengar mot sex, är alldeles för romantiskt lagd. Men ja, erkänner att jag inte direkt lider av att bli extremt bortskämd på alla plan av en man. Men det kan jag och mitt lilla hemmafrukomplex-ego fortsätta drömma om inatt, för imorgon ska man tyvärr upp och jobba...suck!

Trust me skrev 2013-02-24 22:55:47 följande:
    Jag skulle säga att det är en form av prostitution om allt som byter ägare är pengar. Är det som en del av en relation mellan två vuxna så ser jag inget problem med det.

I värsta fall kan det vara en relation som bara hålls ihop av pengarna då båda parter föraktar varandra. I bästa fall är det en relation baserad på kärlek och respekt där den med mer pengar delar med sig till den med mindre.

Vilken kan du tänka dig?   

• shalse

Så privat dejtar du tjejer? Det var häftigt, men är männen "bara" pengar eller gillar du dom också?

Anonym (sugar) skrev 2013-02-24 23:03:11 följande:
    Jag har haft flera sugardaddys. De har gillat och tänt på att ha en tjej att skämma bort, och jag har uppskattat att bli "omhändertagen". Tycker de finns lite varstans... Ser inget fel i detta så länge båda gillar det. Dessutom är jag exakt likadan som dem när jag dejtar tjejer, då är det JAG som skämmer bort så in i den! För att jag vill och gillar det, såklart. 

• Minxx

Detta är bara en mer diskret form av prostitution. Båda är på det klara med att något av värde (en gåva) ska utbytas mot sällskap, som ofta ska inkludera något av sexuell natur. Helt ok så länge båda är med på det. Och inte på något sätt finare än att ta emot pengar. Jag hade fördragit cash, men alla är olika.

• Anonym (sugar)
    shalse skrev 2013-02-24 23:53:12 följande:
    Så privat dejtar du tjejer? Det var häftigt, men är männen "bara" pengar eller gillar du dom också?
    Nej alltså jag är bisexuell. Dejtar en person i taget. 
  • Anonym (sugar)
    Minxx skrev 2013-02-24 23:59:30 följande:
    Detta är bara en mer diskret form av prostitution. Båda är på det klara med att något av värde (en gåva) ska utbytas mot sällskap, som ofta ska inkludera något av sexuell natur. Helt ok så länge båda är med på det. Och inte på något sätt finare än att ta emot pengar. Jag hade fördragit cash, men alla är olika.
    Och du tänker samma sak om hemmafruar, eller?
  • Trust me
    shalse skrev 2013-02-24 23:49:51 följande:
    Nej men lite "smekmånad" måste det allt vara, man biter ju inte den hand som göder en och vem vill slösa pengar på någon man inte tycker om? Jag förstår att du vill få det till det men skulle själv inte gå in i en uttalad sockerpapparelation som innefattar pengar mot sex, är alldeles för romantiskt lagd. Men ja, erkänner att jag inte direkt lider av att bli extremt bortskämd på alla plan av en man. Men det kan jag och mitt lilla hemmafrukomplex-ego fortsätta drömma om inatt, för imorgon ska man tyvärr upp och jobba...suck!

Jag vill inte få det till någonting.

Även om en person har obegränsat med pengar så är det tveksamt om det ska ses som normalt eller ens sunt att personen ger bort sina pengar genom att vara sugardaddy. Vi bör nog fråga oss om den här personen mår så värst bra.

Varför ger han bort pengar? Är en sugardaddy den besuttna manliga motsvarigheten till kvinnan som helt underordnar sig en man. Nu menar jag inte att det är i form av en överenskommelse utan något som sker ensidigt. Den andra ser inte de inre problemen utan tar bara glatt emot det som ges.

Den som tar emot pengarna/gåvorna bör fråga sig om den skulle fortsätta umgås med sugardaddyn även utan pengarna/gåvorna. Blir svaret ja behövs inte pengarna/gåvorna. Blir svaret nej talar allt för att man utnyttjar en annan människa.

För de som har som kink att hålla på med det här för de går igång på det behöver inga verkliga pengar byta ägare. På samma sätt som när man går igång på förnedring så kan man inte bara förnedra och definitivt inte göra det på ett sätt som blir permanent. Sexuella kinks är sexuella lekar och ska inte lämna bestående spår. 
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym

Finns massor med omskrivningar gällande prostitution.. detta med sugardaddy är en av dom...

• shalse

Sant, tycker att det låter destruktivt. Kan inte förstå hur man har samvete till att utnyttja en annan människa, speciellt om man inte hyser några känslor för mannen. Samtidigt så är det upp till de två det gäller, är det något de kickar på så kör på. Men när jag tänker efter, finns flera relationer där mannen försörjer kvinnan. Är inte de också sugardaddys?

Trust me skrev 2013-02-25 09:20:07 följande:
    Jag vill inte få det till någonting.

Även om en person har obegränsat med pengar så är det tveksamt om det ska ses som normalt eller ens sunt att personen ger bort sina pengar genom att vara sugardaddy. Vi bör nog fråga oss om den här personen mår så värst bra.

Varför ger han bort pengar? Är en sugardaddy den besuttna manliga motsvarigheten till kvinnan som helt underordnar sig en man. Nu menar jag inte att det är i form av en överenskommelse utan något som sker ensidigt. Den andra ser inte de inre problemen utan tar bara glatt emot det som ges.

Den som tar emot pengarna/gåvorna bör fråga sig om den skulle fortsätta umgås med sugardaddyn även utan pengarna/gåvorna. Blir svaret ja behövs inte pengarna/gåvorna. Blir svaret nej talar allt för att man utnyttjar en annan människa.

För de som har som kink att hålla på med det här för de går igång på det behöver inga verkliga pengar byta ägare. På samma sätt som när man går igång på förnedring så kan man inte bara förnedra och definitivt inte göra det på ett sätt som blir permanent. Sexuella kinks är sexuella lekar och ska inte lämna bestående spår. 

• Trust me
    shalse skrev 2013-02-25 10:00:24 följande:
    Sant, tycker att det låter destruktivt. Kan inte förstå hur man har samvete till att utnyttja en annan människa, speciellt om man inte hyser några känslor för mannen. Samtidigt så är det upp till de två det gäller, är det något de kickar på så kör på. Men när jag tänker efter, finns flera relationer där mannen försörjer kvinnan. Är inte de också sugardaddys?

Bara för att den ena har mer pengar eller tjänar mer pengar så behöver det inte vara ett utnyttjande. Testet är om man skulle vara kvar i relationen om det inte var så.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym

Eller så gör man som mig, gifter sig rik och slipper sugardaddy anklagelserna!
    Nu slutade det här lyckligt eftersom jag blev och är löjligt kär i min man i alla fall, men det var ju inte därför jag gifte mig med honom från första början.

Svar på tråden Sugardaddy?