• Anonym (Nyfiken)

Sugardaddy?

Sugardaddys finns dom? Hur är det möjligt att få kontakt med såna? Flört
    Hört många tjejer pratat om att dom har en, men hur kommer man i kontakt med dom?
    Bara för jag är så nyfiken, vad får dom i utbyte sex? Någon som har en sugardaddy?

• Svar på tråden Sugardaddy?
  • Anonym (sugar)
    Trust me skrev 2013-02-25 11:00:01 följande:

Nu skriver inte han i tråden så det går inte att veta om han såg dig som en sugardaddy. Ni verkar ha en relation som inte är avhängig av pengarna så då ser inte jag det som att du är hans sugardaddy.
    Vi hade känt varandra i flera år innan utan att jag betalade något för honom så nej, han umgås inte med mig för pengarnas skull. Men det är ju just det jag vill peka på - att det inte behöver vara enbart utnyttjande att ha en sugardaddy/sugarmom. 
  • ManligMan6
    Anonym skrev 2013-02-25 11:19:47 följande:

Lägg ner du har ändå inte råd.
    Råd????
    Det finns massor av unga tjejer 18-22år som vill ha sex med en 40+ pga att vi verkligen kan ger er allt som inte en ung kille kan samt är lugna och trygga. Har hittils inte stött på någon "prostituerad" som velat ha sex med mej för pengar...
  • Trust me
    Anonym (sugar) skrev 2013-02-25 11:23:57 följande:
    Vi hade känt varandra i flera år innan utan att jag betalade något för honom så nej, han umgås inte med mig för pengarnas skull. Men det är ju just det jag vill peka på - att det inte behöver vara enbart utnyttjande att ha en sugardaddy/sugarmom. 

Men då tycker inte jag du var en sugardaddy. Det är när man inleder något med den uttalade tanken eller där det de facto bara handlar att den ena är en sugardaddy som man ska se upp.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym
    ManligMan6 skrev 2013-02-25 11:28:11 följande:
    Råd????
    Det finns massor av unga tjejer 18-22år som vill ha sex med en 40+ pga att vi verkligen kan ger er allt som inte en ung kille kan samt är lugna och trygga. Har hittils inte stött på någon "prostituerad" som velat ha sex med mej för pengar...
    Bara ditt nick gör mig illamående, en riktig man behöver inte skylta med det du behöver påpeka... Då men jag en riktig man.. Inte en lite torsk som du som måste betala för att knulla.
  • ManligMan6
    Anonym skrev 2013-02-25 12:23:59 följande:
    Bara ditt nick gör mig illamående, en riktig man behöver inte skylta med det du behöver påpeka... Då men jag en riktig man.. Inte en lite torsk som du som måste betala för att knulla.
    Och ditt fega sätt får mej att spy! Jag vågar i alla fall stå för vem jag är till skillnad mot fega råttor....

För övrigt är din Svenska så dålig att jag inte ens förstår vad du skirver i mening 2 tex....
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-25 12:23:59 följande:
    "Lite torsk", vet inte direkt om han är något torskpaket eller vad menar du???
  • Anonym
    ManligMan6 skrev 2013-02-25 12:27:03 följande:
    Och ditt fega sätt får mej att spy! Jag vågar i alla fall stå för vem jag är till skillnad mot fega råttor....

För övrigt är din Svenska så dålig att jag inte ens förstår vad du skirver i mening 2 tex....
    Hahaha... manligman6.. vilket patetiskt nick....Kräks
  • shalse

Bästa nicket en man kan ta om han inte vill få något ligga.

Anonym skrev 2013-02-25 12:34:08 följande:
    Hahaha... manligman6.. vilket patetiskt nick....

Svar på tråden Sugardaddy?