• Anonym (Nyfiken)

Sugardaddy?

Sugardaddys finns dom? Hur är det möjligt att få kontakt med såna? Flört
    Hört många tjejer pratat om att dom har en, men hur kommer man i kontakt med dom?
    Bara för jag är så nyfiken, vad får dom i utbyte sex? Någon som har en sugardaddy?

• Svar på tråden Sugardaddy?
  • shalse

Var hittade du honom?

Anonym skrev 2013-02-25 10:27:03 följande:
    Eller så gör man som mig, gifter sig rik och slipper sugardaddy anklagelserna!

Nu slutade det här lyckligt eftersom jag blev och är löjligt kär i min man i alla fall, men det var ju inte därför jag gifte mig med honom från första början.

• shalse

Sant, inte konstigt att rika män döljer hur mycket pengar de har..

Trust me skrev 2013-02-25 10:22:26 följande:
    Bara för att den ena har mer pengar eller tjänar mer pengar så behöver det inte vara ett utnyttjande. Testet är om man skulle vara kvar i relationen om det inte var så.

• ManligMan6
    Anonym (sugar) skrev 2013-02-24 23:03:11 följande:
    Jag har haft flera sugardaddys. De har gillat och tänt på att ha en tjej att skämma bort, och jag har uppskattat att bli "omhändertagen". Tycker de finns lite varstans... Ser inget fel i detta så länge båda gillar det. Dessutom är jag exakt likadan som dem när jag dejtar tjejer, då är det JAG som skämmer bort så in i den! För att jag vill och gillar det, såklart. 

Är det du som i en annan tråd bara tog penganr och sedan aldrig hade sex med gubbarna?
  • Trust me

Att inte vara rik är bra på ett sätt. Den andra vill ha en för den man är för något annat finns inte.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (sugar)
    ManligMan6 skrev 2013-02-25 10:44:50 följande:

Är det du som i en annan tråd bara tog penganr och sedan aldrig hade sex med gubbarna?
    Nej, det är det inte. Har aldrig skrivit om detta tidigare på familjeliv. 

Tycker det är tråkigt att folk ser detta som att det bara skulle handla om att utnyttja. Jag reste mycket ett bra tag och hade en vän med mig i två månader en gång. Jag betalade ALLT för honom. Han hade inte råd att följa med annars, men jag ville väldigt gärna ha honom med och jag var glad över att få bjuda honom på resan. Det värmde mig i själen att göra det. Och ja, vi hade en sexuell relation också. Jag älskar honom som vän, han älskar mig som vän. Var detta fel? Det tycker då inte jag. 

Och det är ju exakt samma sak om jag har en sugardaddy, fast rollerna är ombytta då.
  • shalse

Så är det, har aldrig kunnat välja en partner efter plånbok. Men oavsett vad jag inte kan eller gör så förstår jag de kvinnor som gör det..

Trust me skrev 2013-02-25 10:47:28 följande:
    Att inte vara rik är bra på ett sätt. Den andra vill ha en för den man är för något annat finns inte.

• Trust me
    Anonym (sugar) skrev 2013-02-25 10:50:30 följande:
    Nej, det är det inte. Har aldrig skrivit om detta tidigare på familjeliv. 

Tycker det är tråkigt att folk ser detta som att det bara skulle handla om att utnyttja. Jag reste mycket ett bra tag och hade en vän med mig i två månader en gång. Jag betalade ALLT för honom. Han hade inte råd att följa med annars, men jag ville väldigt gärna ha honom med och jag var glad över att få bjuda honom på resan. Det värmde mig i själen att göra det. Och ja, vi hade en sexuell relation också. Jag älskar honom som vän, han älskar mig som vän. Var detta fel? Det tycker då inte jag. 

Och det är ju exakt samma sak om jag har en sugardaddy, fast rollerna är ombytta då.

Nu skriver inte han i tråden så det går inte att veta om han såg dig som en sugardaddy. Ni verkar ha en relation som inte är avhängig av pengarna så då ser inte jag det som att du är hans sugardaddy.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • ManligMan6

Hur gamla är ni tjejer här som är sugna på en Sygardaddy?

• shalse

Jag vill inte ha en sugardaddy men har skrivit i tråden, är 87 år gammal..

ManligMan6 skrev 2013-02-25 11:00:21 följande:

• Anonym
    ManligMan6 skrev 2013-02-25 11:00:21 följande:

Lägg ner du har ändå inte råd.
Svar på tråden Sugardaddy?