• Anonym (Nyfiken)

Sugardaddy?

Sugardaddys finns dom? Hur är det möjligt att få kontakt med såna? Flört
    Hört många tjejer pratat om att dom har en, men hur kommer man i kontakt med dom?
    Bara för jag är så nyfiken, vad får dom i utbyte sex? Någon som har en sugardaddy?

• Svar på tråden Sugardaddy?
  • Anonym
    shalse skrev 2013-02-25 12:41:10 följande:
    Bästa nicket en man kan ta om han inte vill få något ligga.

Ja det måste det ju vara... Ser framför en småfet 50 åring vaxad och blonderad...Glider runt och spänner sig...Spanar in småtjejer... Ha ha ha...
  • Jellybeanbaby
    Anonym skrev 2013-02-25 10:27:03 följande:
    Eller så gör man som mig, gifter sig rik och slipper sugardaddy anklagelserna!
    Nu slutade det här lyckligt eftersom jag blev och är löjligt kär i min man i alla fall, men det var ju inte därför jag gifte mig med honom från första början.
    Så var det ju fram till 60-talets början. En kvinna skulle bli gift! Då gällde det att se till att tilltänkte mannen hade goda ekonomiska förhållanden och sen var framtiden säkrad.
    Sen var det husköp, barntillverkning och hemmafix som gällde. Hade man så en universitetsutbildning så skulle man inte använda den. Möjligen kunde man bli småskolelärarinna när ens egna barn var stora nog att klara sig själva.

Jag ska inte säga att de levde ett enklare liv, de kvinnorna. Men någonstans undrar jag om de hade lika många existentiella kriser som dagens kvinnor har. Lika många väggingåenden. Lika många psykbryt pga det ibland omöjliga livspusslet.
    Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver
  • Anonym

Prostituerade kommer med mer och mer kreativa omskrivningar för sitt yrke.

• Jellybeanbaby
    Anonym skrev 2013-02-25 12:42:38 följande:

Ja det måste det ju vara... Ser framför en småfet 50 åring vaxad och blonderad...Glider runt och spänner sig...Spanar in småtjejer... Ha ha ha...
    Urk. Åk till t ex Nice eller Cannes i södra Frankrike så ser du dessa gubbar... bilmagar, guldkedjor, solglasögon, söndersolade... med nån pumpad blonderad bimbo vid sin sida.
    Kääärleken är vacker.
    (.^_^.)
  • Trust me
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-25 12:42:56 följande:
    Så var det ju fram till 60-talets början. En kvinna skulle bli gift! Då gällde det att se till att tilltänkte mannen hade goda ekonomiska förhållanden och sen var framtiden säkrad.
    Sen var det husköp, barntillverkning och hemmafix som gällde. Hade man så en universitetsutbildning så skulle man inte använda den. Möjligen kunde man bli småskolelärarinna när ens egna barn var stora nog att klara sig själva.

Jag ska inte säga att de levde ett enklare liv, de kvinnorna. Men någonstans undrar jag om de hade lika många existentiella kriser som dagens kvinnor har. Lika många väggingåenden. Lika många psykbryt pga det ibland omöjliga livspusslet.

50 och 60-talet var ju de två decennier det knaprades upper och downers i drivor. Neurosedyn var ett sömnmedel.

Fram till andra världskriget så var Sverige väldigt agrart. När den tid vi tänker på inföll så var det en stor inflyttning till städerna men också många på landet som slutade vara bönder och började arbeta i industrin. Hemmet, där kvinnan höll till, slutade vara en produktiv miljö och allt som var kvar var det reproduktiva. Kvinnan ansvarade nu för reproduktion och konsumtion och fick göra det hanska mycket på egen hand då mannen arbetade på annan plats. Tänk mammaledig utdraget över tjugo år. Man behöver inget "livspussel" för att få psykbryt av det.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-25 12:55:08 följande:
    Urk. Åk till t ex Nice eller Cannes i södra Frankrike så ser du dessa gubbar... bilmagar, guldkedjor, solglasögon, söndersolade... med nån pumpad blonderad bimbo vid sin sida.
    Kääärleken är vacker.
    Äkta kärlek ja...
  • Jellybeanbaby
    Trust me skrev 2013-02-25 12:57:34 följande:

50 och 60-talet var ju de två decennier det knaprades upper och downers i drivor. Neurosedyn var ett sömnmedel.

Fram till andra världskriget så var Sverige väldigt agrart. När den tid vi tänker på inföll så var det en stor inflyttning till städerna men också många på landet som slutade vara bönder och började arbeta i industrin. Hemmet, där kvinnan höll till, slutade vara en produktiv miljö och allt som var kvar var det reproduktiva. Kvinnan ansvarade nu för reproduktion och konsumtion och fick göra det hanska mycket på egen hand då mannen arbetade på annan plats. Tänk mammaledig utdraget över tjugo år. Man behöver inget "livspussel" för att få psykbryt av det.
    Ah, det har du ju helt rätt i.
    (.^_^.)
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-25 12:42:38 följande:

Och om du lär dej sätta ihop meningar som man förstår vad du menar så kan man ju svara på dom också....
  • ManligMan6
    shalse skrev 2013-02-25 12:41:10 följande:
    Bästa nicket en man kan ta om han inte vill få något ligga.

Japp så kan det vara men så är det inte! Är faltiskt snygg, är en grym älskare och är välutrustad så jag får nog fasen så mycket sex som jag önskar. Sedan vad dyselektisk avundsjuk anonym tror ger jag blanka faan i!
  • Anonym
    ManligMan6 skrev 2013-02-25 13:52:08 följande:

Japp så kan det vara men så är det inte! Är faltiskt snygg, är en grym älskare och är välutrustad så jag får nog fasen så mycket sex som jag önskar. Sedan vad dyselektisk avundsjuk anonym tror ger jag blanka faan i!

Är du faltiskt det... lille snutten... Hur var det nu med svenskan?

Du är så att säga körd på FL...
Svar på tråden Sugardaddy?