• Anonym (Trosan)

Varför bleks trosorna?????

Åhh! Hur ofta ska jag vehöva slänga trosor och köpa nya??? De bleks i grenen!
    Varför då? Kan man förhindra det utan trosskydd?

• Svar på tråden Varför bleks trosorna?????
  • Anonym (Trosan)
    hannis skrev 2013-03-02 23:00:55 följande:
    Nej, vem tittar i dina trosor? Har inte fått nåt svar ännu. 

Under mina snart 20 år som sexuallt aktiv har aldrig någon man bett om att få titta i min trosgren. När skulle han se den liksom?  Tittar du i hans kalsonger efter bromsspår också? 

Jo jag svarade för ett bra tag sen. Jag skrev att JAG ser det och JAG tycker det känns ofräscht.

Och om han tar av mina trosor ser han såklart det, precis som jag ser hans när jag tar av honom kallingarna
  • Anonym (knip)
    Anonym (Trosan) skrev 2013-03-02 22:58:56 följande:
    Jag har inga barn och tror inte jag läcker :S

Anonym (Trosan) skrev 2013-03-02 22:58:56 följande:
    Jag har inga barn och tror inte jag läcker :S

Behöver inte ha barn för att ha slapp bäcken, men det är vanligt efter barnafödande. Trodde aldrig jag hade det, då jag inte märkt av varken lukt eller fukt, men bomull suger åtbsig snabbt och det räcker med några droppar. Vissa kan även läcka lite efter toa besök, trotts att man känner sig tömd och torkar. Urin är det främsta blekmedel.
  • hannis
    Anonym (Trosan) skrev 2013-03-02 23:03:56 följande:

Jo jag svarade för ett bra tag sen. Jag skrev att JAG ser det och JAG tycker det känns ofräscht.
    Och om han tar av mina trosor ser han såklart det, precis som jag ser hans när jag tar av honom kallingarna
    Okej. jag tycker fortfarande det är konstigt men vi har väl män som tar av trosor på olika sätt du och jag. Cool Min man tittar aldrig i min trosgren när/om han tar av trosorna på mig eftersom han är upptagen med att kyssas eller göra andra saker. 

Köp vita trosor då?  
  • Powderpuff

Färgar mina svarta trosor med back-to-black med jämna mellanrum. Egentligen för att de blir grå efter allt tvättande men borde fungera till detta med. Hade så en period i tonåren.

• cirpen

Är det bomull i grenen och syntetiskt annats? Det är inte så att det är tvättmedlet?

• Anonym
    Powderpuff skrev 2013-03-02 23:14:22 följande:
    Färgar mina svarta trosor med back-to-black med jämna mellanrum. Egentligen för att de blir grå efter allt tvättande men borde fungera till detta med. Hade så en period i tonåren.
    Hade också så en period i tonåren men har inte fått så senare!
  • Anonym (ja mä)
    hannis skrev 2013-03-02 21:44:28 följande:
    Trosan:

Jag menar, vad är problemet med att grenen är lite blekt? TS måste slänga trosor pga av det och då undrar jag varför? Vem skall titta i trosgrenen?
    Jag hade så i tonåren.. Och ja jag tyckte det var jättejobbigt. 
    Vem tittar i trosgrenen då? Mina föräldrar kanske råkade se där när dom tvättade mina kläder eller någon annan i min familj när dom hjälpte till att vika kläderna. 

Vem skulle kunna se det idag?
    Min sambo när han tar av eller viker tvätten. Inte heller så jätteroligt om man glömmer tvätten i tvättstugan och grannen tar ut tvätten, eller något liknande... Trosorna är ju rena, men känns tråkigt med att trosorna ser ut att vara använda sen 1850-talet. Inte direkt så roligt att titta på trosorna själv heller. Ser bara inte nå roligt ut.. Inte heller så kul att gå runt i sunkiga trosor fast dom är nästan nya.. Jag ser ju trosgrenen flera gånger per dag... ;b
  • Apmor2
    Anonym skrev 2013-03-02 20:57:38 följande:
    Det finns sur och så finns det SUR. Jag har så sur att det nästan går hål i trosorna av flytningarna.

Ja me och är stolt mor till två pojkar!
  • Bubbis01

Det beror på ammoniaken som finns i urinet. Alltså läcker ni urin, alltså inte alls konstigt att det uppkommer efter en graviditet. Så sätt igång och knip för kung och fosterland, för annars kommer det att bli värre med åldern. Ganska enkelt om man tänker efter tycker jag. Surfitta är bara ett påhitt. Och att man skulle få ett visst kön därför är rena nyset. Har själv haft problem med blekta trosor och har två pojkar.

Svar på tråden Varför bleks trosorna?????