• Anonym

    Hjälp med träning för att få bort gravidmage efter 8 månader

    Hej!!!

    Behöver verkligen hjälp med om hur jag fasiken ska få bort min mage,födde en dotter för 8 månader sen och jag ser ut som jag är gravid igen...!!!

    Så fick jag syn på att man kunde köpa en gördel,skulle den funka 8 månader efter man har fått barn och hur ska man använda den??

    Har inte råd att gå på gym men har köpt ett löpband som jag tänkte börja gå på 1 timme innan frukost,håller mig borta från allt godis,läsk,pizza,kakor osv som man går upp i vikt av....

    Finns de ¨något annat sätt man kan göra för att få bort denna mage för jag börjar verkligen må dåligt av att den är där....:(              

  • Svar på tråden Hjälp med träning för att få bort gravidmage efter 8 månader
  • Träningsexpert Elmina

    Hej

    Gördlarna funkar framförallt de första månaderna efter du fått barn

    Härligt att du ska komma igång på ditt löpband och jag är övertygad om att en timme innan frukost kommer att ge resultat (om du inte äter mer frukost än vad du brukar göra efteråt).

    Komplettera med att träna igenom hela kroppen, armhävningar, rygg under bord, dips, dykarpress (kör utan trx) och magövningar som plankan, båten mm

    Låter som du har en bra strategi att undvika läsk mm, det kommer man långt på.

    Lycka till


Svar på tråden Hjälp med träning för att få bort gravidmage efter 8 månader