• Anonym (Mammatill5åring)

    Min 6 åring är gravid!

    Tror ni ärligt talat att dessa ''min 10 åring är gravid'' och 11 år och gravid'' är riktiga trådar skrivna av barn?

    Ja, i såna fall har jag ett problem.. Min 6 åring (fick sin mens tidigt) kom hem från förskolan i tisdags, en av hennes förskollärare berättade för mig att hon haft utebliven mens och att hon ligger på BIM+6. Vi gick hem och sedan tog vi ett gravtest, när dottern såg pluset blev hon överlycklig!! Nu vill hon behålla!!

    Nej ärligt talat, jag orkar inte ens skriva en text. Så roligt är det faktiskt INTE att trolla.  

  • Svar på tråden Min 6 åring är gravid!
  • lillemmy

    Hahaha ärligt talat jag tror att den som gjorde den andra tråden lyckades med de den vill , uppenbarligen ville den personen skapa en disskusion och det lyckades den verkligen med 

    ahahah börjar bli osäker på vem som är mest patetisk, de som disskuterar eller den som gjorde tråden 

    sedan ärligt talat . TÄNK om de är sant och någon faktist söker hjälp fyfan vad ni borde skämmas i såfall .

    Vem vem den här tjejen kanske har alkoliserade föräldrar som inte bryr sig eller hon kanske faktist har blivit våldtagen sedan sitter en massa VUXNA människor och skriver en mamma skit  allvarligt nu tycker jag faktist folk får bestämma sig  , ena säger att hon ska förlita sig på vuxna sedan sitter folk och snackar en massa skit . 

    Ärligt jag tror inte att de är på riktigt men TÄNK om det är på riktigt isåfall tycker jag synd om henne 

    Fan då jag var 11 lekte jag med baribe  men tyvärr så har tiderna förändrats och jag känner folk som har förlorat oskulden vid 12 års ålder vilket jag tycker är SJUKT men så är fallet så varför skulle det vara så OTROLIGT att en 11 åring har haft sex?

  • Psychopath

    Det är rätt stor skillnad på en 6-åring och en 11-12 åring. Den senare har ofta kommit i puberteten och JA, då är det möjligt att få barn. En 6-åring har inte kommit i puberteten. Så varför skulle det vara så konstigt, det händer tyvärr.

    Sen bara som en parentes så var världens yngsta mamma 5½ år när hon födde sitt barn (hon hade börjat menstruera som spädbarn). Det kan man kalla sjukt. 

  • lillemmy
    Psychopath skrev 2013-03-09 16:27:03 följande:
    Det är rätt stor skillnad på en 6-åring och en 11-12 åring. Den senare har ofta kommit i puberteten och JA, då är det möjligt att få barn. En 6-åring har inte kommit i puberteten. Så varför skulle det vara så konstigt, det händer tyvärr.

    Sen bara som en parentes så var världens yngsta mamma 5½ år när hon födde sitt barn (hon hade börjat menstruera som spädbarn). Det kan man kalla sjukt. 
    precis ... helt sjukt ... men möjligt
  • ibelieveimworthyoflove
    izgo skrev 2013-03-07 23:26:14 följande:

    Hoppas du stöttar din 6åring ekonomiskt.
    Är hon redo så....
    Hahahahahaha

    Javisst! Ju yngre kropp ju lättare är det ju för den att återhämta dig efter förlossningen!
    Som någon annan skrev också: HUJEDAMIG
    Spöke     

  • Genesis

    Jag registrerade mig på det här forumet idag och jag tycker redan att jag har läst flera trådar som verkar väldigt misstänksamma, folk verkar "krydda" lite väl mycket.

  • tooschoolforcool

    Min gammelfarmor som nyss fyllde 102 bast är i åttonde månaden med tvillingar, blev helt naturligt gravid med min gammelfarfar som är tio år äldre. Detta blir deras trettionde barn! Dom sa att dom planerat detta, för dom ville liva upp ålderdomshemmet dom bor på eftersom det är så tråkigt där. Vi är alla glada för dom. Tyvärr har bebisen i magen ingen hjärna, hela huvudet saknades enligt ultraljud, men gammelfarmor har glada hopp ändå att det blir fason på ungen.

  • astegmatism
    Anonym (Mammatill5åring) skrev 2013-03-07 09:21:54 följande:
    Tror ni ärligt talat att dessa ''min 10 åring är gravid'' och 11 år och gravid'' är riktiga trådar skrivna av barn?

    Ja, i såna fall har jag ett problem.. Min 6 åring (fick sin mens tidigt) kom hem från förskolan i tisdags, en av hennes förskollärare berättade för mig att hon haft utebliven mens och att hon ligger på BIM+6. Vi gick hem och sedan tog vi ett gravtest, när dottern såg pluset blev hon överlycklig!! Nu vill hon behålla!!

    Nej ärligt talat, jag orkar inte ens skriva en text. Så roligt är det faktiskt INTE att trolla.  
    Sant? nu yrar du väl?
  • 1m11

    Jag är faktiskt 11 år och fick min mens när jag var 10. Ja, dethär är sant och faktum är att det är många barn som får sin mens tidigt. Get over it -.-

  • astegmatism
    Anonym (Mammatill5åring) skrev 2013-03-07 09:21:54 följande:

    Tror ni ärligt talat att dessa ''min 10 åring är gravid'' och 11 år och gravid'' är riktiga trådar skrivna av barn?

    Ja, i såna fall har jag ett problem.. Min 6 åring (fick sin mens tidigt) kom hem från förskolan i tisdags, en av hennes förskollärare berättade för mig att hon haft utebliven mens och att hon ligger på BIM+6. Vi gick hem och sedan tog vi ett gravtest, när dottern såg pluset blev hon överlycklig!! Nu vill hon behålla!!

    Nej ärligt talat, jag orkar inte ens skriva en text. Så roligt är det faktiskt INTE att trolla.  


    Hur i all sindar?! 6år och ..........
Svar på tråden Min 6 åring är gravid!