• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-11 00:58:49 följande:
    Du har liggat i!  Jag har varit gift halva mitt liv , där är orsaken!  Legat destomera med sammaGlad
    Pffft då hade jag haft flera hundra i min loggbok!!  (det ang boken var ett skämt)

varför gifter man sig ens?? Verkar sjukt tråkigt....

Nu ska jag sova... Dröm sött så kanske du ser mig i morgon också, haha men som jag sa innan lär jag vara avstäng i morgon då jag är lite av en "FL rebell" HAHAH

Puss på dig.

I dont fuck for money, I fuck 4 fun.
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-11 01:06:15 följande:
    Pffft då hade jag haft flera hundra i min loggbok!!  (det ang boken var ett skämt)

varför gifter man sig ens?? Verkar sjukt tråkigt....

Nu ska jag sova... Dröm sött så kanske du ser mig i morgon också, haha men som jag sa innan lär jag vara avstäng i morgon då jag är lite av en "FL rebell" HAHAH

Puss på dig.

Du verkar inte ledsen av digGlad  Ja undrar också varför man gifte sig, men nu är jag skild !  Puss på dig medFlört
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-11 01:05:42 följande:
    Ensam i kväll och lite ledsen. Hade velat ha någon att krama om, ingen är hemma och vännen är upptagen.  
    Låter inte kul vännen vad gör du nu då?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Äckelkåt) skrev 2014-01-10 23:41:51 följande:
    Ja jag fick ta tag i det själv! Igen!!
    Endast två veckor kvar ????
    Okej inte första gången han inte skött sitt jobbRynkar på näsan  Oj så nära trevligt,  älskar gravida kvinnorGlad  Ursäkta att ja inte svarade föränn nu såg inte svaret igår!  Fortätter gärna en annan dag!
  • Anonym (jag)
    Anonym (våga) skrev 2014-01-06 23:22:28 följande:
    Nu börjar jag slicka igen.
    Du njuter, suger, ett finger är nu i dig och smeker dig, in upp mot baksidan av klittan där g punkten sitter.
    Hittar det där lite knottriga området och smeker dr samtidigt som tungan slickar och munnen suger in hela området.

Märker på dig att du kommer närmre och närmre, ditt underliv börjar röra sig lite.
    Nu lite mer, du trycker dig mot mitt finger.
    Roterar underlivet.
    Nu tar du ut kuken och börjar stöna mer och mer, känner hur du börjar förkrampa lite.
    Då för jag in ett välfuktat finger i din stärt och du EXPLODERAR i en makalös orgasm, du skriker, lätt.
    Kramar mina fingrar med dina båda hål.
    Du skakar och till slut faller du framåt och ramlar ihop på mig, fingrarna fösöker jag ha kvar så länge som möjligt och det slutar med att du slår bort handen för du är sådär efterorgasmkänslig....
    Åhh vad kåt jag blir av detta inlägget
  • MrMom

Nu var det dags igen.....ku*en står och ingen som kan eller vill hjälpa/ha sex med mig. :)

En får va som en blev när man inte blev som man skulle...
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-11 01:10:14 följande:
    Du verkar inte ledsen av digGlad  Ja undrar också varför man gifte sig, men nu är jag skild !  Puss på dig medFlört
    Inte så ofta som jag är ledsen längre. Är du lika kåt nu som sist vi pratade?
    I dont fuck for money, I fuck 4 fun.
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-11 18:06:10 följande:
    Inte så ofta som jag är ledsen längre. Är du lika kåt nu som sist vi pratade?
    Nja menade inte så igentligen! Att du var ledsen på riktigt,  menade att du verkar kunna säga vad du tycker om saker o ting.  Och är det nåt som du tycker är fel så säger du vad du tycker,  bra egenskap fortsätt med detGlad  Idag är det lungnare på den frontenFlört  Men klockan är ju bara barnet så man får se!  Själv då hur känner du dig? Blev det nåt tjej sex igår?
  • Anonym (En annan kåt...)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-11 01:17:44 följande:
    Låter inte kul vännen vad gör du nu då?
    Tack för omtanken. Jo, fortfarande en kåthet som tränger sig på, men samtidigt en sorg i mitt hjärta. Jag har inte möjlighet att träffa mannen som ställer till det... Han verkar så underbar att det gör ont. Men vem har sagt att livet ska vara lätt att leva... 

/Full av längtan med våta trosor och våta kinder...
Svar på tråden Kåt just nu?