• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-11 20:51:24 följande:
    Tack för omtanken. Jo, fortfarande en kåthet som tränger sig på, men samtidigt en sorg i mitt hjärta. Jag har inte möjlighet att träffa mannen som ställer till det... Han verkar så underbar att det gör ont. Men vem har sagt att livet ska vara lätt att leva... 

/Full av längtan med våta trosor och våta kinder...

Så lite vännen!  Vi kåta får hjälpa varann så gott det går!   Är han upptagen eller bor han så långt bort?   Låter inget kul alls o vara så olyckligGråter   Jobbigt o bli så fuktig i trosorna och inte få vad du behöverFlört
  • Anonym (.)

18 årig kille här. Stenkåt!!! Kuken är som ett spett Glad Ensam hemma är jag också 

• InTheShadow
    Anonym (.) skrev 2014-01-11 21:13:36 följande:
    18 årig kille här. Stenkåt!!! Kuken är som ett spett Glad Ensam hemma är jag också 
    Föräldrafritt och du väljer Fl? Cool 
  • Anonym (.)
    InTheShadow skrev 2014-01-11 21:28:44 följande:
    Föräldrafritt och du väljer Fl? Cool 
    Multitasking! Solig 
  • InTheShadow
    Anonym (.) skrev 2014-01-11 21:37:58 följande:
    Multitasking! Solig 
    Skrattande 
  • Anonym (En annan kåt...)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-11 21:02:37 följande:

Så lite vännen!  Vi kåta får hjälpa varann så gott det går!   Är han upptagen eller bor han så långt bort?   Låter inget kul alls o vara så olyckligGråter   Jobbigt o bli så fuktig i trosorna och inte få vad du behöverFlört
    Han bor långt bort, men min högsta önskan är att få se honom snart...
  • Anonym (tjej35)

Ja. Ångrar att jag inte tog chansen i natt eller i morse när jag hade chansen :( Vi bara kramades, sov ihop och var nära men jag tyckte det var bäst att vi inte skulle ha sex eftersom vi bara är vänner. Blev dock så sugen att jag föreslog en träff ikväll igen men då hade han redan planer och det blev sent :( Fan, jag som hade hoppats på att få till det så bra som vi brukar. Få se om vi hinner träffas imorgonkväll... han vet redan att jag är sugen på "bus" och det är ett tag sen vi sist hade sex så blir det av kommer det att bli BRA!

• wilhelm50
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-12 00:08:06 följande:
    Han bor långt bort, men min högsta önskan är att få se honom snart...

Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-11 20:51:24 följande:
    Tack för omtanken. Jo, fortfarande en kåthet som tränger sig på, men samtidigt en sorg i mitt hjärta. Jag har inte möjlighet att träffa mannen som ställer till det... Han verkar så underbar att det gör ont. Men vem har sagt att livet ska vara lätt att leva...  /Full av längtan med våta trosor och våta kinder...

Ett fantastiskt brev från en härlig tjej,känner detsamma, pussar o kramar
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-11 18:23:33 följande:
    Nja menade inte så igentligen! Att du var ledsen på riktigt,  menade att du verkar kunna säga vad du tycker om saker o ting.  Och är det nåt som du tycker är fel så säger du vad du tycker,  bra egenskap fortsätt med detGlad  Idag är det lungnare på den frontenFlört  Men klockan är ju bara barnet så man får se!  Själv då hur känner du dig? Blev det nåt tjej sex igår?
    Ha ha jag är väl nästan lite väl uppriktig många gånger men jag hatar att "tassa runt". Bra att det värsta har "lagt" sig :) För min del blev det inge tjejmys, jag bor en bra bit hemifrån om vi säger så och det är krävs lite innan man får komma hit. Kan inte inte bara ringa och be någon komma hit och ha sex med mig. Tyvärr är det även jävligt lyhört här så man kan inte riktigt köra på som man vill. Hade det varit sommar hade man bara kunnat ta med sig en filt och åka iväg i en bil i någon skogsdunge men nu är det svinkallt och snöDemon

Vad är ditt bästa sexminne??
    Im a good girl with a lot of bad habits.
Svar på tråden Kåt just nu?