• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (En annan kåt...)
    wilhelm50 skrev 2014-01-12 00:17:42 följande:

Ett fantastiskt brev från en härlig tjej,känner detsamma, pussar o kramar
    ;)
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-12 00:23:04 följande:
    Ha ha jag är väl nästan lite väl uppriktig många gånger men jag hatar att "tassa runt". Bra att det värsta har "lagt" sig :) För min del blev det inge tjejmys, jag bor en bra bit hemifrån om vi säger så och det är krävs lite innan man får komma hit. Kan inte inte bara ringa och be någon komma hit och ha sex med mig. Tyvärr är det även jävligt lyhört här så man kan inte riktigt köra på som man vill. Hade det varit sommar hade man bara kunnat ta med sig en filt och åka iväg i en bil i någon skogsdunge men nu är det svinkallt och snöDemon

Vad är ditt bästa sexminne??
    Det låter som  du är en tuff tjej!   Jasså får du inte ha besök där du bor?  Då får du skötat själv varje gång du blir kåt!   När onanerade du sist?   Ja mitt bästa sex minne är nog första gången ja fick prova på analsex.  Det var några månader efter att ja blev singel, mycket trevligt så nu längtar ja att få testa igenFlört
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-12 00:59:24 följande:
    Det låter som  du är en tuff tjej!   Jasså får du inte ha besök där du bor?  Då får du skötat själv varje gång du blir kåt!   När onanerade du sist?   Ja mitt bästa sex minne är nog första gången ja fick prova på analsex.  Det var några månader efter att ja blev singel, mycket trevligt så nu längtar ja att få testa igenFlört
    Tuff låter så jävla butchigt vilket knappast stämmer överens med hur jag ser ut. Skinn på näsan är ett bättre ordval enligt migSkrattande 

Jag får verkligen ta emot besök men det måste vara med 24 timmars varsel. Nu tror jag förvisso inte att det skulle bli värsta livet om jag fick hit en busvän men faktum kvarstår när det gäller de tunna väggarna. Hade besök av en "killkompis" ganska nyligen och det var då jag la märke till de tunna väggarna om vi säger så. 

Vad var det som var så mysigt med det?? Enligt mig är det ett big nono och utförs bara av män som är osäkra på sin läggningTungan uteTungan ute
    Be with a woman who ruins your lipstick not your mascara.
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-12 01:11:49 följande:
    Tuff låter så jävla butchigt vilket knappast stämmer överens med hur jag ser ut. Skinn på näsan är ett bättre ordval enligt migSkrattande 

Jag får verkligen ta emot besök men det måste vara med 24 timmars varsel. Nu tror jag förvisso inte att det skulle bli värsta livet om jag fick hit en busvän men faktum kvarstår när det gäller de tunna väggarna. Hade besök av en "killkompis" ganska nyligen och det var då jag la märke till de tunna väggarna om vi säger så. 

Vad var det som var så mysigt med det?? Enligt mig är det ett big nono och utförs bara av män som är osäkra på sin läggningTungan uteTungan ute

Okej ser du inte tuff ut?  Då bor du på nått hem med övervakning allså.  Då förstår ja ditt bekymmer med och ha sex när du vill!  Då fick du kuk härom dagen, det är därför du ville ha tjej sex nu dåGlad Ombyte förnöjerFlört   Du gillar inte analsex då!   Ja tyckte det var skönt o ha provat iallafall,  var annolunda mot vanligt och mycket trängre!  Så får jag tillfälle så provar jag gärna igenTungan ute
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-12 01:27:54 följande:

Okej ser du inte tuff ut?  Då bor du på nått hem med övervakning allså.  Då förstår ja ditt bekymmer med och ha sex när du vill!  Då fick du kuk härom dagen, det är därför du ville ha tjej sex nu dåGlad Ombyte förnöjerFlört   Du gillar inte analsex då!   Ja tyckte det var skönt o ha provat iallafall,  var annolunda mot vanligt och mycket trängre!  Så får jag tillfälle så provar jag gärna igenTungan ute
    Jag ser bra ut inte tuff ut.  Jag bor på ett ställe för folk med dubbeldiagnoser och med lite annan problematik också. Det är en salig blandning så istället för att hamna i bråk med de andra så håller jag mig mycket för mig själv. Därför är min närvaro här ganska hög. Jag är avstängd från Flashback i 6 månader men om endast 5 dagar så är min exil över!!!!!!

Kommer säkerligen vara här lite ändå men inte lika mycket. Alla mina andra vänner är på Flashback då jag hängt där i några år. Finns folk som jag gillar här också men dem har jag kontakt med via andra medel än FL då PM funktionen här är inte så kompetent om man ska skriva 2 A4:a

Jag fick inte kuk häromdagen men för ett tag sedan. Men det kändes lite fel då jag kände att jag inte ville knulla med en kille utan busa med en tjej. Ombyte förnöjer absolut och jag är givetvis glad att jag har personer från båda lägren som alltid är sugna på bus/knull. Tyvärr är jag ganska nöjd med att vara ensam så de flesta gångerna så vill jag bara att personen ska dra när det är klart. Antar att du tycker att det låter perfekt och det kanske är det som göra att personen INTE vill dra och jag kan inte säga att personen ska dra direkt för då kommer personen inte tillbaks. Det är som ett jävla spel ibland. Det hade inte varit något problem riktigt om det var hemma hos någon utav oss men nu är vi i ett rum och jag kan ju knappast bara gå ut ur rummet och sätta mig och fika på nedervåningen utan att han/hon blir sur. Personen är ju trots allt någon jag ändå tycker bra om, ja det blir lite moment 22. Fan vad jag skriver ..HA HA

Nej jag tyckte inte det var OK att ha en kuk i 2:an. Inte det att det gjorde ont utan att det bara kändes fel. Lite som om du skulle suga av en kompis antar jag. 
  • Anonym (kåt också)

Oj vilket berättelse låter som du inte har det så lätt där du bor!  Men kämpar på ändå i din ensamhet,  förstår att du saknar flachback  om du blivit avstängd!  Vad hitta du på för bus för att bli det?   Då kommer ja kolla in där sedan och följa digGlad   Hoppas du sovit gott nu!   Lilla svampenFlört

• wilhelm50

Ja även fast jag gjorde det imorse, kåt alltså.

• Anonym (En annan kåt...)
    wilhelm50 skrev 2014-01-12 10:07:04 följande:
    Ja även fast jag gjorde det imorse, kåt alltså.
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (våga) skrev 2014-01-12 19:34:26 följande:
    Var tog "ung & kåt" vägen?
    Undrar ja med!  Tror hon drev med oss{#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Kåt just nu?