• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Bukeu20

Nyduschad och väldigt sugen. Tyvärr med en sovande sambo... Ingen bra kombo. Ståndet har infunnit sig...

• Sugen01

Ja då har man det vanliga kvälls problemet efter duschen . .

• kelgrisen58

Har varit kåt hela dagen, skönt men lite jobbigt,Funderar på om man ska göra något åt det.

• Anonym (alltid!)

Jag är en kvinna som nästan 24/7 är kåt, kan vara lite jobbigt ibland. Varje dag jag vakar upp är jag kåt, under hela dagen och sen när jag går och lägger mig. Brukar kanske smeka lite på mig själv så det dämpar sig men har blivit van att alltid vilja ligga så det är inget problem kan jag tycka :)

• Anonym (Sambon)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2014-04-09 15:18:42 följande:
    Jag vet inte själv vad som händer. Kanske att jag börjar närma mig den världsberömda sexuella peaken? Jag har suttit hemma i många år och mest fött barn och ammat. Trodde ingen man kunde tända på mig. Kompis drog med mig ut på krogen. Och män drog i mig fram och tillbaka. Okända män kunde få stånd av mig :-O Sen kan jag bara tänka på hur jag ska ha massor med sex

Härligt! Man ska ju inte fråga om en kvinnas ålder, så det gör jag inte... 😎 Men du ger onekligen vibbar av att vara en riktig milf, eller? Går själv igång på tanken av att min sambo, som enligt mig är en riktig milf, är ute på krogen och blir taggad på. Har en egen tråd ang detta...
  • kelgrisen58
    Anonym (alltid!) skrev 2014-04-16 18:43:03 följande:
    Jag är en kvinna som nästan 24/7 är kåt, kan vara lite jobbigt ibland. Varje dag jag vakar upp är jag kåt, under hela dagen och sen när jag går och lägger mig. Brukar kanske smeka lite på mig själv så det dämpar sig men har blivit van att alltid vilja ligga så det är inget problem kan jag tycka :)

Låter mysigt att en tjej kan känna kåthet på det sett du beskriver,är du singel eller har du ingen karl som kan hjälpa dig, nyfiken bara.
  • Anonym (alltid!)
    kelgrisen58 skrev 2014-04-16 18:53:55 följande:

Låter mysigt att en tjej kan känna kåthet på det sett du beskriver,är du singel eller har du ingen karl som kan hjälpa dig, nyfiken bara.
    Nien, har ingen. Är ung och har inte riktigt det behovet. Klarar mig på egen "hand", jovisst skulle vara trevligt men inte med vem som helst. Jag vill helst vara i samma säng som den jag älskar mest av allt.
  • kelgrisen58
    Anonym (alltid!) skrev 2014-04-16 19:07:33 följande:
    Nien, har ingen. Är ung och har inte riktigt det behovet. Klarar mig på egen "hand", jovisst skulle vara trevligt men inte med vem som helst. Jag vill helst vara i samma säng som den jag älskar mest av allt.

Tycker det var ett jättebra svar, du kommer att göra din blivande kille överlycklig när du väl träffar honom,
Svar på tråden Kåt just nu?