• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • kelgrisen58
    Louise82 skrev 2014-04-23 20:48:53 följande:
    Vad gör du åt det då? 

Dumt nog håller jag på mig och blir bara kåtare och kåtare, skönt men samtidigt jobbigt,ibland gör jag det framför datorn kollar porr eller så kanske jag gör det i telefon eller skype, med en förstående och underbar god tjej, som tyväär bor lite långt ifrån mig.
  • Anonym (R)

Ja ja ja jag är kåt just nu! Varför kan vi inte träffas oftare? Världen är orättvis!

• Anonym (candyman)

Skulle gärna prata bort en stund på ff senare med en härlig kvinna.

• Hiski

Mmm,lite....kanske ska göra nåt åt det nu när jag precis har lagt mig i sängen ...

• carlf
    Hiski skrev 2014-04-24 23:05:59 följande:
    Mmm,lite....kanske ska göra nåt åt det nu när jag precis har lagt mig i sängen ...
    Tycker jag, man sover så mycket skönare efter en orgasm. Ska du väcka din kille eller han är vaken?
  • Executor
    kelgrisen58 skrev 2014-04-23 21:25:08 följande:

Dumt nog håller jag på mig och blir bara kåtare och kåtare, skönt men samtidigt jobbigt,ibland gör jag det framför datorn kollar porr eller så kanske jag gör det i telefon eller skype, med en förstående och underbar god tjej, som tyväär bor lite långt ifrån mig.
    Misstänker starkt att denna "tjej" endast finns i gubbens fantasi.
  • kelgrisen58
    Executor skrev 2014-04-25 01:02:30 följande:
    Misstänker starkt att denna "tjej" endast finns i gubbens fantasi.

För det första (gubben) får ju stå för dig, du känner inte mig överhuvudtaget, för det andra ang fantasi får du tro vad du vill, spelar det nån roll för dig,
Svar på tråden Kåt just nu?