• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (Kvinnan)
    ManiLund skrev 2014-04-09 13:28:07 följande:
    Problemet skulle vara om du inte får utlopp för din kåthet. Fast det är klart, om du är fullständigt överkåt och omättlig så kan det ju vara problematiskt att sköta jobb och alla andra plikter.

Nä fullständigt överkåt är jag inte. Men jag går med tjejstånd ofta , mycket ofta. Och har snart "Blue Pussy"
  • ManiLund
    Anonym (Kvinnan) skrev 2014-04-09 13:30:53 följande:

Nä fullständigt överkåt är jag inte. Men jag går med tjejstånd ofta , mycket ofta. Och har snart "Blue Pussy"
    haha Blue Pussy - värker det i blygdläpparna då eller i hela härligheten?

Låter faktiskt inte alls bra. Du får hitta nån som kan hjälpa dig!
  • Anonym (Kvinnan)
    ManiLund skrev 2014-04-09 13:33:19 följande:
    haha Blue Pussy - värker det i blygdläpparna då eller i hela härligheten? Låter faktiskt inte alls bra. Du får hitta nån som kan hjälpa dig!

Dunkar och bultar i hela härligheten. Och när jag är på affären, gymmet osv så tänker jag på hur det skulle vara att ligga med olika män. Helt klart tecken på att jag behöver ligga.
  • ManiLund
    Anonym (Kvinnan) skrev 2014-04-09 13:36:21 följande:

Dunkar och bultar i hela härligheten. Och när jag är på affären, gymmet osv så tänker jag på hur det skulle vara att ligga med olika män. Helt klart tecken på att jag behöver ligga.
    Helt normalt. För mig i alla fall...
  • Anonym (Kvinnan)
    ManiLund skrev 2014-04-09 13:45:37 följande:
    Helt normalt. För mig i alla fall...

Inte för mig, jag har fått nått överskott av östrogen eller vad som orsakar sexlust
  • ManiLund
    Anonym (Kvinnan) skrev 2014-04-09 14:59:47 följande:

Inte för mig, jag har fått nått överskott av östrogen eller vad som orsakar sexlust
    Hur fick du det? Lägger din man testosteron (det är väl det som gör dig så där manskåt)  i din maten eller vad är det som händer?
  • Anonym (Kvinnan)

Jag vet inte själv vad som händer. Kanske att jag börjar närma mig den världsberömda sexuella peaken? Jag har suttit hemma i många år och mest fött barn och ammat. Trodde ingen man kunde tända på mig. Kompis drog med mig ut på krogen. Och män drog i mig fram och tillbaka. Okända män kunde få stånd av mig :-O

Sen kan jag bara tänka på hur jag ska ha massor med sex

• Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2014-04-09 15:18:42 följande:
    Jag vet inte själv vad som händer. Kanske att jag börjar närma mig den världsberömda sexuella peaken? Jag har suttit hemma i många år och mest fött barn och ammat. Trodde ingen man kunde tända på mig. Kompis drog med mig ut på krogen. Och män drog i mig fram och tillbaka. Okända män kunde få stånd av mig :-O

Sen kan jag bara tänka på hur jag ska ha massor med sex

Sen DESS kan jag bara tänka på att jag ska ha massor av sex

Just nu längtar jag efter en snygg äldre man 55+ med hår på bröstet
  • Sugen01

Väldigt kåt just nu, ingen tjej som är det också nu

Svar på tråden Kåt just nu?