• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Sambon) skrev 2014-04-16 18:52:34 följande:
    Härligt! Man ska ju inte fråga om en kvinnas ålder, så det gör jag inte... 😎 Men du ger onekligen vibbar av att vara en riktig milf, eller? Går själv igång på tanken av att min sambo, som enligt mig är en riktig milf, är ute på krogen och blir taggad på. Har en egen tråd ang detta...

30 är jag. Tror inte jag räknas som MILF men det kanske är min självkritik. Tror du skulle tycka att jag såg rätt snäll och oskuldsfull ut men i de lugnaste vatten...
  • villbusa
    Anonym (Kvinnan) skrev 2014-04-16 20:14:46 följande:
    30 är jag. Tror inte jag räknas som MILF men det kanske är min självkritik. Tror du skulle tycka att jag såg rätt snäll och oskuldsfull ut men i de lugnaste vatten...

Mmm så kan det ju vara. Blir ofta nyfiken på hur snälla o oskuldsfulla beter sig när man lyckas hetsa upp dom ordentligt. Kanske riktigt heta vildjur som döljer sig bakom en ofarlig fasad.....spännande att utforska. ..
  • Anonym (Sambon)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2014-04-16 20:14:46 följande:

Insåg du inte att du ska vara så självkritisk med tanke på alla män som drog i dig och som blev hård av att se dig? ;) sen är det ju väldigt sexigt med oskuldsfulla kvinnor som har en sexig glimt i ögat....
  • no0neknows
    Joohana skrev 2014-04-16 18:40:36 följande:

Ja det är så mycket förbjudna fantasier som gör mig kåt.

Dela med dig en av dina förbjudna fantasier ;)
  • no0neknows
    Ensamhemma skrev 2014-04-01 10:06:14 följande:
    Kåt som bara den! Så fort jag är ensam hemma så åker trosorna av och fingrarna in ;)
    Byxorna åker av här med ganska omgående när jag kommer hem! Är lite småhård redan nu ;)
  • binyfiken

Sambon lär få sig en omgång ikväll efter att hon runkat och sugit min kuk..... Hon runkar mig nästan till sprut sen sätter jag på henne.... och ser till att hon blir fullsprutad

• kelgrisen58

Ja mycket vaknade av art jag hade stånd inatt, då är det dags för tömning, men som vanligt håller jag mig, till ett senare tillfälle.

• malkin

vaknade väldigt kåt, bil en skön stund nu med lite webcam och porr

Svar på tråden Kåt just nu?