Kåt just nu?
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Men hur vet jag att MANNEN inte har gömt sina kompisar eller ringer dem, efter han satt på mig ögonbindel och fäst mig vid sängen. Han kanske
Ställer mig på alla fyra, då jag suger honom smyger hans kompisar fram och smeker in kuken i mig i min redan uppslickade fitta. Mmmm. Jag skulle ju inte kunna använda stoppordet om jag hade velat för jag har munnen ful. Ni skulle bara kunna fortsätta utnyttja migsnällt men bestämt för att tillslut tömma dig i min mun och fitta. När ni var klara skulle behandlingen fortsätta av era kompisar. Hur länge. Skulle jag vilja lämna er? Jag kanske blir kvar hela helgen. Fortsätta bli utnyttjad till bristningsgränsen. Åh.
Nu ligger jag i sängen :):) ni två-tre lockar fram det värsta i mig..
Har jag sagt att jag älskar att läsa och skriva noveller:)
Är en hejare på att skriva.
Du kan få en del självupplevt, men annat med.
Men vore bättre med ett annat forum.....
Skriv till mig.. Vad gör jag med er/ ni med mig... Är ingen höjdare på att suga bara smakat.. Mmmmm
Hur mycket vågar jag skriva... Älskar att fantisera det jag inte fått uppleva. Skulle nästan kunna skicka på cam.. Fråga inte det för det gör jag inte
Inte kraftig.. Har ungefär lika kroppsform som brass magdansare.. Älskar att röra på höfterna lagom stora runda bröst. De skulle gunga fint när jag kryper fram till dig i sängen och tar din i munnen, låta den växa sig till full storlek i munnen

Grrrr...