• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (Ung & kåt)

Vad gör du/ni? Nu.. Och med mig?

Ligger i sängen med min kanin. Missionären

• Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:30:51 följande:
    Inte kraftig.. Har ungefär lika kroppsform som brass magdansare.. Älskar att röra på höfterna lagom stora runda bröst. De skulle gunga fint när jag kryper fram till dig i sängen och tar din i munnen, låta den växa sig till full storlek i munnen
    Härlig kropp du har slyna, tror inte du klarar hela min kuk i din mun!  Den är 18 cm vid fullstånd! Men skulle gärna vilja köra ned den i halsen på dig till att börja med, så långt det går!  Vad tror kåtisen om det?
  • Speak up
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:33:30 följande:
    Jag kan se dig framför mig... Flört Mysigt värre.
  • Anonym (Ung & kåt)

Provade med min kanin:) den är nog lite kortare men jag klarade av reflexen utan att bita:) skulle vilja suga dig hela vägen in till roten.. Långa drag och med tungan lapa runt ollonet

• Speak up
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:33:30 följande:
    Du som gillar att läsa noveller... Den här är till dig. Oskyldig
    Vännen... Sitter och fantiserar om dig lite just nu. Funderar på hur du kan tänkas se ut...
    Vore jag hos dig skulle jag försiktigt krypa upp i din säng där du ligger och sover utsträckt på rygg. Jag skulle lyfta på täcket nere vid fotändan och smidigt som en katt krypa upp till dig obemärkt och lägga mig mellan dina ben. 
    Det är alldeles kolsvart under täcket men jag bryr mig inte om det. Det är mysigare att bara känna sig fram. Blinkar Försiktigt särar jag på dina lår och lägger bekvämt tillrätta... Börjar med att utforskande stryka med mina läppar längs insidan på dina lår. Nästan "nosa" mig upp mot ditt skrev. Jag ger dig några fjäderlätta kyssar i ljumskarna och hör samtidigt hur du drar efter andan i en skön suck. Rött hjärta Jag fortsätter kyssa dina ljumskar lite innan jag låter munnen vandra uppåt till dina varma trosor.
    Du känns varm under mig och du doftar underbart! En svag doft av tvättmedel men mest genomträngande är den fräna doften av det som väntar innanför.
    Med darrande fingrar viker jag försiktigt dina trosor lite åt sidan och känner en bölja av värme och fukt strömma mot mig. Jag blir nästan galen av kåthet! Nu kan jag inte hålla mig längre... Med tungspetsen letar jag mig ner till din lena springa och trycker den mjukt mot dina blygdläppar. Jag låter tungan följa den lite varm-fuktiga skåran och drar ett vått streck enda nerifrån och upp mot mot din klitoris. När jag känner din lilla knopp med tungspetsen trycker jag mig hårdare mot dig så dina blygdläppar säras och jag får in din klitoris i munnen.. Ängel Mmmh... det är mysigt att känna hur det rycker till i dina ben och du ger ifrån dig ett svagt stön i sömnen.
    Nu suger jag in din klitta mellan min läppar och börjar försiktigt suga på dig. Jag suger din klitoris långsamt och rytmiskt och "kittlar" samtidigt den yttersta toppen med min tunga. Röda läppar Det är underbart att ha dig i munnen och jag känner på min haka som ligger tätt intill dina blygdläppar att du håller på att bli våt. Jag känner hur de första dropparna av dina kåtsafter väter min hud. Mmmhh... Kanske skulle jag föra in ett finger i dig också (?), tänker jag medan jag slickar och suger vidare... (För varje gång min tungspets kittlar din klitoris rycker det skönt i dina ben som jag har under mig.
  • Anonym (våga)
    Du ligger mellan mina ben.
    Du skall få suga för första gången.
    Inte bara smaka nu.
    du drar bak förhuden och ser hur glansigt ollonet är av den upphettsning som det har varit fö mig att bekanta mig med din unga fina kropp.
    Du sträcker ut tungan smakar lite försiktigt.
    Det smakar inget speciellt lite salt, men det kittlar mig.
    Du gapar medans du tittar mig i ögonen och sluter dina läppar runt min hårda kuk.
    Dina lena läppar passerar ollonet och det är så skönt.
    Du njuter.
    Vill pröva lite mer du för munnen up och sedan ner lite längre, du håller om skaftet med ena handen.

Det är så skönt fröken, men du jag vill lite längre ner.
    Så jag tar tag i din nacke, knyter ihop håret lite i handen samtidigt som jag pressar mig sakta läängre in i ditt söta ansikte.
    Du tittar mig i ögonen, och jag fattar när du blundar och försöker vinklar huvidet lite att det räcker , för denna gång...
  • Anonym (Ung & kåt)

Btw jag tycker inte om ordet slyna.. Fukten torkar bort i fittan. Andra ord... Skulle bara jag suga dig? Får jag inget själv:)

• Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:38:30 följande:
    Provade med min kanin:) den är nog lite kortare men jag klarade av reflexen utan att bita:) skulle vilja suga dig hela vägen in till roten.. Långa drag och med tungan lapa runt ollonet

Härligt att du vill prova, då skulle jag smeka dina bröst vårtor styva samtidigt som du sög!
  • Anonym (våga)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:41:36 följande:
    Btw jag tycker inte om ordet slyna.. Fukten torkar bort i fittan. Andra ord... Skulle bara jag suga dig? Får jag inget själv:)
    Pratar du med mig?
    Jag bara skrev detta nu, skriver resten nu....

Slyna har ej förekommit från mig, och gumman du kommer få var så säker
  • Anonym (Ung & kåt)

Mmm våga r jag ta mer i munnen kan gärna avsluta där, men jag vill ju att någon/ några som vet vad de gör behandla mig rätt med kuken.

Dildon går ut och in med lugna sensuella drag samtidigt som jag skriver . Inte gå än.... Älskar att smeka mig själv länge och väl

Svar på tråden Kåt just nu?