• Sultanol

Pergotime start mars 2013.

Hejsan !! en helt ny värld öppnades när jag kom på iden att söka efter forum där andra människor berättade om sina erfarenheter med pergotime!! Hoppas jag får vara med också och ta del av allt ni skriver! Jag åt min första kur Pergotime 4-9 April! Idag var jag på vårdcentralen å lämnade blodprov för att se om jag haft ägglossning. Så jag väntar på svar från det! Hade f.ö inga biverkningar alls av tabletterna! Så nu är det bara att vänta och hoppas!! eller så ge det ett nytt försök vid nästa mens!! Skrattande 

• Sultanol

Hejsan alla! Hoppar in på tråden om det är okej då jag behöver hjälp!!! Jag går på min andra pergotime kur nu och är mitt i
    Cykeln så för att ta reda på när jag har ägglossning så har jag använt tester i 3 dagar nu! Men felet är att testerna har visat positivt alla 3 dagarna! Kan pergotime göra så det blir fel svar? Någon som testat med äghlossningstest under tiden ni ätit? Tacksam för svar!! :)

• Sultanol

Tack för svar :) smart där! Så skulle man kunna göra ja! Det ska jag absolut prova nästa kur (som jag hoppas jag slipper och blir gravid istället ;D )

• Sultanol

Jag känner också att det är lite lurigt! Förra månaden kände jag att jag hade äl för det gjorde så ont. Men denna är det inget alls! Men får väl fortsätta och se :) vad menas med dubbel kur? Är det mer tabletter ? :)

• Sultanol

Okej! Vad bra att du fick mer då! Jag undrar vad jag får om jag inte blir gravid av mina kurer! För mig hittar som inget fel på och inte min sambo heller! Det enda är att jag fick missfall och utomkveds samtidigt och fick opereras! Men det gav inga skador.. Så frustrerande när allt "är bra" men ändå går det inte!!

• Sultanol

Tack !! :) jag kände ingen ägglossning heller, men testen visade ju positivt men det är svårt att veta! Jag försöker se med flytningar för dom blir ju annorlunda! Eller så kan man ju testa den gamla metoden med att ta tempen samma tid varje dag för att se!! Det fungerade ju förr!!
    Håller tummarna för dig mylady!! Jag ska lämna blodprov på måndag!! Är så spänd för att se resultatet!!!

• Sultanol

Håller tummarna för er alla!! Själv skulle jag lämna blodprov idag.. Men mitt alarm ringde inte så missade min tid! Så frustrerande! Men lyckades få en ny tid i EM sån tur var!! Har haft ont i magen den sista veckan och mått allmänt dåligt.. Vet Inte om det kan vara pga tabletterna eller annat! Förra kuren kände jag inget direkt!! Hoppas i alla fall på att mina prover visar att jag haft ägglossning!!!!

• Sultanol

Hmm.. Jag har en kompis som har ett barn sedan innan men som fick hjälp via landstinget, dock stod dom på väntelista i ungefär fem år!! Och dom fick sin bebis i början på detta året :)

• Sultanol

Trodde jag var ensam i hela världen med att känna alla konstiga saker!! Jag känner också lite sken gravid tecken som börjar i mitten på cykeln! Jag ska ha mens i dagarna, känns som för dig mylady att det är på gång men det känns jätte konstigt! Men tror det bara är pergon som spökar till det och att mensen kommer inatt!! Inte fått svar från mitt blodprov än heller.. Sist tog det bara 4 dagar att få svar men nu har jag väntat över en vecka :( får väl bara hoppas att jag haft ägglossning!!!

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.