Pergotime start mars 2013.
Hoppas det!!! Precis vart och köpt andra med så ska testa igen sedan!! Hoppaaaaaaas!!!
Hoppas det!!! Precis vart och köpt andra med så ska testa igen sedan!! Hoppaaaaaaas!!!
Dom tidiga testen visade också plus!!! Kan inte fatta det!!!!! Det måste ju vara sant nu då!! Tror inte riktigt på det än men... :P
Ja!! Jag håller tummarna :D
Tack allihopa!! Känns overkligt !! Håller tummarna för att det går för er alla snart! Å att min lille stannar kvar där inne!!!
Jag började äta folsyra tabletter denna månaden! Vet inte om det hjälpte till på traven! Men det kan ju vara värt och testa om ni inte redan äter sånt! :)
Gud vad bra Botha!! Det känns som att jag känner mer och mer symtom ! Har haft "menskänningar" hela kvällen å fått halsbränna å rapar typ hela tiden! Haha känns som att det är något på gång i alla fall!! :)
Tack!! :D vad ska vi prata om när alla plussat då? Det kan ju inte bara ta slut !! :D
Jag kommer också hänga kvar!! :D
Jag kände precis samma som dom andra månaderna med pergo! Jätte ont i brösten och svullen mage! Enda skillnaden var att jag blev så himla trött! Trodde det var för semestern börjar nästa vecka så jag liksom varvat ner! Men jag kunde å kan nästan sitta å somna på jobbet!! Å nu mår jag illa hela tiden! Å ska ha mens om 3 dagar.. Vilket jag inte kommer få nu då! Så allt detta är innan mens! Gjorde gravtest av en slump :P
Fått tid för ultraljud nu!! 15 juli! Jag är bara i vecka 4! Så var tvungen att vänta till vecka 6 innan Vul!!