• Sultanol

Pergotime start mars 2013.

Hoppas det!!! Precis vart och köpt andra med så ska testa igen sedan!! Hoppaaaaaaas!!!

• Sultanol

Dom tidiga testen visade också plus!!! Kan inte fatta det!!!!! Det måste ju vara sant nu då!! Tror inte riktigt på det än men... :P

• Sultanol

Tack allihopa!! Känns overkligt !! Håller tummarna för att det går för er alla snart! Å att min lille stannar kvar där inne!!!

• Sultanol

Jag började äta folsyra tabletter denna månaden! Vet inte om det hjälpte till på traven! Men det kan ju vara värt och testa om ni inte redan äter sånt! :)

• Sultanol

Gud vad bra Botha!! Det känns som att jag känner mer och mer symtom ! Har haft "menskänningar" hela kvällen å fått halsbränna å rapar typ hela tiden! Haha känns som att det är något på gång i alla fall!! :)

• Sultanol

Tack!! :D vad ska vi prata om när alla plussat då? Det kan ju inte bara ta slut !! :D

• Sultanol

Jag kände precis samma som dom andra månaderna med pergo! Jätte ont i brösten och svullen mage! Enda skillnaden var att jag blev så himla trött! Trodde det var för semestern börjar nästa vecka så jag liksom varvat ner! Men jag kunde å kan nästan sitta å somna på jobbet!! Å nu mår jag illa hela tiden! Å ska ha mens om 3 dagar.. Vilket jag inte kommer få nu då! Så allt detta är innan mens! Gjorde gravtest av en slump :P

• Sultanol

Fått tid för ultraljud nu!! 15 juli! Jag är bara i vecka 4! Så var tvungen att vänta till vecka 6 innan Vul!!

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.