• trina

Pergotime start mars 2013.

Hej,

Jag tog min första kur för ett par veckor sedan. Har pco och ingen ÄL naturligt. Fick ingen uppföljning fick jag heller... Fick inget utslag på testerna så jag tror inte jag hade äl. Har bim mellan imorgon och nästa söndag. Har inget hänt tills dess så får jag ringa kliniken och be att få ta en ny kur, dubbel denna gång. Med uppföljning!!

• trina

Jag har inte fått mens och inget plus på min första kur. Så jag får ringa till läkaren och se när vi får köra igång igen. Hoppas på en dubbelkur och vul plus blodprov. För att gå och hoppas och känna efter gör mig vara deprimerad. Måste ha någon form av bekräftelse på att det jag känner är rätt och att min kropp inte spelat mig ett spratt.

• trina

Fick tid med läkaren imorgon så då får jag veta hur vi går vidare. Har ni fått samma dos en gång till fast det inte fungerade första gången? Jag hoppas att jag slipper komma så långt som sprutor. Jag har inga problem om det är någon annan som "sticker" mig för då tittar jag bort och det blir inte samma förväntan på när det gör ont. Men om man ska göra det själv blir det ju läskigt :/ då vet man när man sticker och när det gör ont.

• trina

Får dubbeldos och får börja med Provera på en gång. Funkar inte detta blir det trippel dos och efter det sprutor. Så förhoppningsvis händer det något nu. Har dessutom bokat in ett vul så vi ser om något händer med mina ägg.

• trina

Jag äter provera nu för att köra igång med dubbelkur av Pergotime. För två dagar sen så fick jag träningsvärk i magmusklerna. Trodde det skulle försvinna men igår började smärtan förändras. Idag känns det som att det sitter bakom musklerna och jag gick hela dagen utan att äta! Jag var inte hungrig för jag har ont i magen. Och det är liksom att jag känner mig uppblåst... Men äta bör man...

• trina

Jag kör dubbelkur i helgen om mensen kommer som den ska imorgon efter provera.

• trina

Ingen mens ännu... Hmm. En dag förskjuten mens kan du jag tåla men inte mycket mer...

• trina

Jag får alltid utslag på ältester så det fungerar inte för mig iaf.

Min mens kom idag (puh!) så på söndag blir det dubbelkur Pergotime!

• trina

Två tabletter Pergotime per dag. En tablett om dagen fick jag inte äl av.

• trina

Första dubbelkuren av pergotime idag! Om ni får äl av pergotime, vilken cd får ni det på? Jag ska på vul cd 14.

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.