Pergotime start mars 2013.
Hoppar in här om det är ok. Jag är född -81 är gift & har två underbara barn födda -06 & -09, hoppas få till ett tredje mirakel via magen den här gången. Vi har gjort en lång resa bland utredningar, ivf'er, mf, adoptioner......11år utan skydd, 15st tidiga mf under åren -05 till -13 nu hoppas vi på att Dr Ludmila ska kunna hjälpa oss så vi slipper fler mf.....Jag har inga problem med äl, men får pergo för att förhoppningsvis hjälpa till på traven efter alla år. I slutet av februari i år var jag till Dr Ludmila & fick en penicillinkur m.m mot en dunderinfektion....sedan skulle mina problem med mf vara lösta enligt Ludmila....Enligt Ludmila har mina slemhinnor varit så dåliga att ägget inte har kunnat fästa ordentligt, vilket låter logiskt då jag bara fått tidiga mf. Vi få väl se hoppet är då tillbaka hos oss båda. Jag åt min första pergokur i april, blev gravid men fick ännu ett mf före v.7. Började på min andra pergokur nu den 13/9 & är på dag 10 idag. Mådde ordentligt illa den här gången av pillerna men det gav sig efter sista tabletten, däremot är värmevallningarna kvar, vilket de var flera veckor efter första kuren. Vilken dag börjar ni med ältester? Har ni fått instruktion om att testa morgon & kväll?