Pergotime start mars 2013.
Mammasusan
Hoppas det tar sig denna gången :)
Mammasusan
Hoppas det tar sig denna gången :)
Taget nyss ca 2,5h efter det förra & nu är det nästan nästan positivt ????, då borde nästa test om någon timma visa max ???? 
Max vid 22
cd15 
Det var inte bra för monitorn att jag startade den som dag 5 fast jag då var på c.d 10, för idag dag 16 tror den alltså dag 11 & fast stickan visade ett så starkt teststreck den bara kan & supersvag kontroll linje gav monitorn bara hög...billiga stickan blev förstås starkare än igår kväll
. Tur att jag har haft monitorn i flera år & vet hur stickorna avläses nu när monitorn blev förvirrad 
Blir ni hungriga av pergon? Jag är 2-3dgr efter äl & kroppen har redan börjat knasa...förutom att bröstvårtorna fortfarande är både svullna & ömma, så blir jag vrålhungrig fast jag ätit bra, kissnödig, illamående & yr ju längre dagen går & trött.....
Jag är 4-5dgr efter äl, har fortfarande svullna & tokömma bröstvårtor, massa flytningar, svagt illamående, svullen mage, lite gasig, tröttare, hungrigare, blir panik kissnödig.....vill spola fram tiden 4-5dgr så jag kan börja testa.....
Jag äter också D-vitamin efter att ha hittat den här sidan www.preventmiscarriage.com/Reproductive-Immunology/Treatments/Vitamin-D3-Therapy.aspx. Hoppas kan mans ju alltid göra, enda chansen att vi nu ska få fler barn iaf inom 10 år är om vi får behålla en graviditet. Kanske att vi längre fram har råd med ytterligare en adoption.
Tråkigt med mens mylady & mom11
...
Idag började det sticka långt ner i magen då & då, hoppas förstås det är ett (el flera) ägg som fäster....önskar jag var en v längre fram med ett fint plus i handen....vi är på försök 6 nu enbart räknat från när vi avslutade penicillinkuren, annars är vi på omkring de 140.de försöket
, känns mao lättare att tänka försök 6
...det tråkiga är att jag känner min kropp så jäkla väl vid det här laget att jag vet redan nu att det blir ett plus det här försöket då jag har de här sticken nu...men sedan skiter sig 1-2v efter plus om det blir som det brukar. Vilket jag förstås Inte hoppas, äter ju dessutom 3750IE d-vitamin per dag som ska motverka att kroppen stöter ut fostret....får väl se hur de fungerar, behövs säkert mer än så med vår tur.....någon annan som är på dag 21 av 28-30 idag?
Mylady & mom11: usch va tråkigt :( det blir så påtagligt hur jävla ogravid man är när mensen kommer. Hatar det.
Fick veta i helgen att min bror ska ha barn, är såklart jätteglad för deras skull men det blir ändå ett litet slag i magen när man kämpar själv och det inte är planerat för andra.
När ni fått glad gubbe på ägglossningstestet, hur många dagar framöver brukar ni ha sex? En eller två gånger per dag?
Plussade nog imorse på äl+7 http://www.familjeliv.se/hem/mammasusan/galleri.php?cur_album=Standard# Frågan är bara om jag törs lita på det...börjar med vaggisar ikväll & fortsätter knapra d-vitamin, B & folsyra....
Loppan: haha ja två hade inte gjort något, bara en är bonus känns det som efter alla mf....hoppas bara det inte är "spökstreck"
Tillbaka igen, blev ännu ett mf
började blöda den 16/10...tog mig iaf mycket längre än på länge även om det ändå bara var i v.6....
Är på dag 10 i cykeln slutade blöda dag 6 (efter mf) haft älflytningar sedan dess & ikväll är det blandat med lite färskt blod. Någon som varit med om det förut? Äter förstås ingen Prego den här cykeln.
Kan kanske vara blödningen som kan uppstå när ägget släpper?
Grattis till pluss
!!
Jag är på mensdag 5 och har inte blivit uppringd av min gynläkare, vill veta om jag ska starta med pergo idag eller inte...någon som vet om man kan starta när som på dag 5 el om det måste vara på morgonen?
Grattis Poison! ![]()