• Loppan76

Pergotime start mars 2013.

Bara jag som tycker "måste sex" är as jobbigt?? Förstör liksom hela älska känslan.
    Ok försöker tänka att det är för en bra sak, men det tar emot ibland. Tycker nästan mer synd om gubben... Han får ju prestations ångest av allt det här.

• Loppan76

Vi vågade inte varannan då läkaren sa att ja hade äl igår el idag. Så det har blivit varje dag. Men nu har vi bestämt att vi tar en liten brake ( en dag eller så) man orkar inte.

• Loppan76

Jag skaffade mig en yngre man den här gången ;-P men som sagt tvångs sex tar på krafterna oavsett ålder tror jag.

• Loppan76

Ska följa det tipset nästa månad om det inte tar sig nu. För jobbigt med varje dag.

• Loppan76

Haha min är snart 31. Jag snart 37.
    Lyckos dig som får flytningar. Har jag inte haft på många år.. Det är ju i alla fall ett litet riktvärde. Måste nog lära mig äl stickor så jag får ett bättre hum om när det är.
    Men gubben är övertygad om att det tar sig denna månad, en känsla säger han öhh
    Önskar jag kunde vara så positiv, men vågar inte då jag bara blir ledsen när mensen kommer.

• Loppan76

Skönt att allt gått bra.
    Vad gäller storleken på blåsan så är jag lite av samma fundering. Vad som anses som normalt vid äl.
    Men om jag fattat allt rätt så växer den ca 2 mm per dag. (Rätta mig snälla om jag har fel)
    Och ja jag måste hålla med om att det är konstigt att du inte fått göra några kontroller.

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.