• Loppan76

Pergotime start mars 2013.

Ja vem vet denna månad kanske är våran

• Loppan76

Nej inga koller denna el nästa månad. Så jag får hoppas det tar sig. Annars skulle jag ringa och hon skulle skicka remiss till Sofiahemmet.
    Och jo, det är faktisk "kul" att vi började samtidigt :) hur lång cykel har du? Min ligger på 28/29 dagar.

• Loppan76

Svettningarna är jobbiga. Vaknade ett par gånger i natt jag med. Men fy vad jobbigt med migrän. Önskar inte min värsta fiende det. Har själv blivit förskonad från det.
    Tar alla utom jag äl test? Jag har valt bort det på inrådan av min läkare, hon menade på att det var ett stressmoment (i alla fall för mig) vi har regelbunden sex de dagar jag har äl,

• Loppan76

Tycker samma mylady :)
    Vi kör varannan dag och de dagar det är äl (ca 3 dar) varje dag. Läser en del på nätet och undrar... En del sidor säger att varje dag inte är bra då det inte hinner bildas nya och en del säger att det är bra?? Ganska förvirrande. Så frågan är vad sjutton är det "optimala" sättet?

• Loppan76

Lyssnar på er tjejer och kör varannan dag då. Blir bra då gubben slipper prestationsångesten lite
    Jobbigt med sexet på beställning.

Poison håll oss gärna uppdaterade, hoppas du får igenom spolningen du ville ha :)

• Loppan76

Wow och stort grattis håller alla tummar och tår. Vad roligt med ett pluss :)

Poison. Kanske inte vad du ville ha men det är ett steg i rätt riktning.

• Loppan76

Lillajagmaria håller med föregående talare ;)

Mael lycka till i morgon. Tala gärna om hur det gick.

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.