• Loppan76

Pergotime start mars 2013.

Fan har en dålig dag idag. Känns hopplöst det här. Tror inte det tagit sig den här månaden heller. Vilket jag egentligen omöjligt kan veta då jag nyligen haft äl. Ja knäppt jag vet, men kan inte rå för det. Kanske så att jag ställer in mig på det värsta så jag ska slippa bli besviken igen.
    Att jag haft äl märks då jag är extra trött och äter allt jag kommer över (speciellt godis)
    Och då jag äter skräp får jag dåligt samvete för det med. Äsh måste rycka upp mig. Men ibland lättare sagt än gjort.
    Gubben tycker jag är "knäpp" som målar fan på väggen. Men jag kan ju inte rå för det. Brukar bli bättre efter någon dag eller så, men det är jobbigt när man har de här svackorna.
    Är ni lika knäppa som jag?

• Loppan76

God morgon mael
    Jobbigt att känna så där, är lika dan den här månaden. Vi har bim nästan samtidigt. (23/9)
    Önskar jag kunde säga några tröstande el uppmuntrande ord om äggledarspolningen men har tyvärr inte den erfarenheten.
    Men hoppas allt går galant :)

• Loppan76

Har faktiskt en ok dag idag... Tror dock fortfarande att inget hänt men lägger min energi på jävligt skitiga köksfönster och förbannar just nu solen som ligger på så jag kan inte avsluta jobbet.
    Knäpp ... Jag? Absolut

• Loppan76

Hoppas det är något då poison :)
    Själv känner jag inget :-/ men tror ju som sagt att inget hänt den här månaden.

• Loppan76

Undrar om ni får mer pms besvär av pergon? Om jag jämför den här månaden som är min första pergo kur med tidigare så är jag ett monster just nu. Är på bim -2 el 3 och har tagit negativt test i morse. Tror ju inte heller det tagit den här månaden.
    Men jag känner mig så jäkla labil just nu. Känslig som fn. Beror nog en del på stressen men jag känner inte igen mig själv.
    Så jag undrar just om pergon förstärker pms besvären? Någon som märkt skillnad?

• Loppan76

Ledsen för ditt mf.
    Hade jag inte tagit pergo hade jag nog trott jag är gravid, dock visar testen att jag inte är det. Men fortsätter det så här kommer jag bli knäpp. Tycker synd om gubben också som får ta så mycket skit från mig nu. Från att igår varit ragatan till att idag bli över känslig.
    Fler som märkt skillnad?

• Loppan76

Ush vad ledsna känslor det är i tråden nu. Men jag är ju en av dom så...
    Vad fan gör man?
    Ibland är det så svårt att hitta orken att gå vidare.

• Loppan76

Ja plussen lyser med sin frånvaro. Kanske oktober är månaden vi väntat på? Att få lite ljus i höstmörkret.
    Själv har jag lugnat ner mig och hormonerna har lagt sig. Har haft PMS från h-vetet denna gången. Så nu väntat jag mensen när som så hela karusellen kan börja om igen.
    Väntar svar på mina prover nu också för att se om jag haft äl eller ej. Hoppas hoppas... Annars skulle hon öka pergo dosen. Om jag mådde dåligt med enkel dos vill jag inte ens tänka på vad en dubbel kommer göra :-/ (tror gubben lägger in om skilsmässa om jag blir värre hahaha)
    De skulle dubbelkolla amh värdet igen då jag har så lågt.
    Tråkigt med uvi.. Är tack och lov förskonad från sådant. Har inte haft det på säker 20 år.
    Hoppas ni kryar på er snart.

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.