• mylady

Pergotime start mars 2013.

Om man nu inte haft Äl med pergo som dom säger när ska man då vänta sig mens?

Känner inga som helst symtom så jag antar att ingen Äl stämmer.

Inga ömma bröst eller molvärk. Hade det nån vecka innan mens förra månaden.
    Kissar ofta bara men det är nog urinvägsinfektionen.

Vill ju helst mensen ska komma nu om det liks inte är nåt plus så man får börja nästa kur

• mylady

Besvikelsen varje månad...börjar bli för tung

Det börjar kännas jobbigt att träffa min systerdotter ibland. Och det känns fruktansvärt. Älskar den ungen!

Brösten började ömma lite igår. Långt ifrån lika mycket som sist.
    Anade då att mensen är på väg. Och verkar som den kommer idag eller imorrn. Brunaktig flytning. Och neg på Stickan.

Så antingen hade jag ingen Äl som enligt blodprovet, mest troligt eftersom jag inte känner några symtom nu innan mensen som förra månaden.

Eller så var Äl väldigt sen. Och därför inte testet visade. Också för sent för att vi fick till det kring ev Äl då jag fick urinvägsinfektion som var mycket jobbig.

Så nu snart tredje enkel pergokur

• mylady

Godmorgon tjejer

Började min tredje kur igår.
    Nån som fått jätteont i magen? Så att det liksom sträcker o drar nästan?

Igårkväll fick jag jätteont. Kunde knappt somna. Idag gör det inte lika ont. Men fortfarande ont! Jobbigt att gå sträcka ut magen.
    Men vågar knappt ta andra tabletten om det är pergon.
    Äl kan det ju omöjligt vara är på dag 4 idag

Har inte kännt så här dom andra gångerna.
    Nån som kännt så?

• mylady

Lillajagmaria: jag mår bättre nu.
    Bara lite ont. Det var nog en sommarmagsjuka trodde en sjuksköterska jag känner. Hade feber igår men den har gått ner.

Så det var nog inte pergon tur det!

• mylady

För mig gör det inget!
    Ni får gärna vara kvar. Tycker det är trevligt att hålla ihop o följas.
    Lika mycket som ni vill veta hur det går
    Vill jag veta hur det går för er

Vi har ju alla hoppet för samma sak.
    Bara några som kommit en längre bit på vägen

Ska man hålla sig undan allt med barn blir det tungt. Lätt att bli bitter. Och det är nåt som är svårt att bli av med

Delad glädje är dubbel glädje :)

• mylady

Jaha. Proverna visar ingen Äl denna månad heller :/ så nu skulle jag dubbla dosen när mensen kommer. Snart kan man ju hoppas.

Blir helt förtvivlad o ger snart upp känns det som. Jag som trodde pergo skulle hjälpa :/

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.