• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • Elsapelsa11
    MissKaos skrev 2013-06-06 20:59:51 följande:
    Tidigt ul är bra! Lugnade mig massor

.
    Ja, jag hoppas det! :)

Vad jobbigt du verkar ha det med så kraftig foglossning, hoppas verkligen att det lättar och blir bättre. Inte kul med läkare som är okunninga heller... :(  
  • babylängtan20

ledsen tjejer jag lämnar er nu efter ett missfall i toan ikväll .. skulle för första gången av 3 graviditeter fått gå på ultraljud på tisdag men vi miste även detta barn :'(  snacka om att snubbla på mållinjen :'(

vi har nu fått 3 missfall på rad och hoppas få hjälp för tänker kräva en utredning nu..

• Elsapelsa11

Usch vad jobbigt! Håller tummarna för att ni får all hjälp ni behöver och snart får ert efterlängtade barn! 

• MariaOchNiklas

Kram på dig vännen. Hoppas ni får hjälp nu. Lycka till i framtiden. Finner inga ord för vad hemskt det är babylängtan.

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • Em me
    babylängtan20 skrev 2013-06-08 01:44:24 följande:
    ledsen tjejer jag lämnar er nu efter ett missfall i toan ikväll .. skulle för första gången av 3 graviditeter fått gå på ultraljud på tisdag men vi miste även detta barn :'(  snacka om att snubbla på mållinjen :'(

vi har nu fått 3 missfall på rad och hoppas få hjälp för tänker kräva en utredning nu..

Fy vad tråkigt, vet vad du går igenom! Har med haft tre mf.. Du har rätt till utredning nu, om du bor nära borås finns där en läkare som håller på med en studie. Den studien är jag med i. Äter ett piller varje dag och fått täta kontroller.. Om det beror på det vet jag inte, men nu har jag klarat mig till v 15. En kram till dig iaf!
  • Plopps80

Men Babylängtan är du helt säker på mf? Kan det inte vara blod från tappen? Uch vad tråkigt :( kramar

• babylängtan20
    Plopps80 skrev 2013-06-08 11:36:24 följande:
    Men Babylängtan är du helt säker på mf? Kan det inte vara blod från tappen? Uch vad tråkigt :( kramar

Ja de är jag för den hemska smärtan innan nåt lossnade hhade ja inte ens sist vid min cytotecbehandling.. Och de är massa klumpar som kom ut.. Nu rinner de färskt blod ur mig :'(
Svar på tråden December bebis 2013