• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • MissKaos
    Aimish skrev 2013-07-04 10:42:41 följande:
    Hur går det för dig med magen MissKaos? Vi hade BF ungefär samtidigt har jag för mig :D

Magen? *ser förvirrad ut* Menar du förstoppning av Niferex?
    STOOORT toa besök idag. Efter ett par hårda stoppklossar som lossnade igår. Mikket skönt!

Jag har Bf 7 dec När har du?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Aimish

Ush då inte kul! Hoppas det blir bättre. Har BF den 24/12 men ska se vad de säger på RUL den 25 =)

• MissKaos

Idag tröstshopping till MIG!
    POP rear i sin E-butik. OCH dom har mammajeans! Dom har ju eg slutat med mammakläder måste vara ngn forma v lagerrens. Hoppas bara jag beställde rätt strl, kanske borde tagit en strl större än normalt *hmm* Har 36 på mina HM jeans och dom sitter bra. Samma på mina Lindex Snickarbyxor. Beställde då 36..
    http://www.polarnopyret.se/Admin-Pages/Enova/Produktvisning/?productidentifier=60058334&colorid=2761981&sectionid=2013_ss_rea_alla

www.polarnopyret.se
    Jeans med hög mudd som går upp över magen med ett reglerbart resårband högst upp. Normal passform med raka ben. 99 % bomull 1 % elastan
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

..och till bebis..
    http://www.tradera.com/meandi-set-kissing-frog-62-68-me-i-auktion_341796_185500915

Så här betalar du
    PayPal VisaMastercard Internetbanker Payson Banköverföring
    Internationella köpare
    International buyers accepted
    Meandi set kissing frog 62/68 me &i

(Me&I nytt. 280kr + frakt 24kr strl 62/68)

Jag har kass koll på om saker är pojk el flick. Pojkgoda på va? *letar snopp eller snipa*
  • mammatilltvå85
    MissKaos skrev 2013-07-04 12:34:53 följande:
    Idag tröstshopping till MIG!
    POP rear i sin E-butik. OCH dom har mammajeans! Dom har ju eg slutat med mammakläder måste vara ngn forma v lagerrens. Hoppas bara jag beställde rätt strl, kanske borde tagit en strl större än normalt *hmm* Har 36 på mina HM jeans och dom sitter bra. Samma på mina Lindex Snickarbyxor. Beställde då 36..
    www.polarnopyret.se/Admin-Pages/Enova/Produkt...
    Jeans med hög mudd som går upp över magen med ett reglerbart resårband högst upp. Normal passform med raka ben. 99 % bomull 1 % elastan
    polarn är stora i storlek så 36 där är säkerligen större än 36 på typ hm....
  • MissKaos
    mammatilltvå85 skrev 2013-07-04 13:35:40 följande:
    polarn är stora i storlek så 36 där är säkerligen större än 36 på typ hm....

Eller hur? HAr med för mig att dom är lite större. Vill kunna ha dom i höst gärna.

Kan ju då tipsa om att dom ahde fler modeller i E-butiken och tar 179kr/paret. Kändes lagom.
    Jag har ett par popgammla  jeans i strl 36 som är ganska thigta men jag har köpt dom beg och misstänker att det bara är att dom är uttöjda "fel" sas.  Alltså en thigt modell. Dom börjar gå sönder  i resåren nu..

T R Å K I G T. Suttit i soffan och surfat hela dagen. Småsjuk. Kanske ska ta och åka till jobbet imorgon. Ta bilen så blir det inte så jobbigt att ta sig dit. Orkar inget idag, går upp för trappan så är jag slut. Flåsar och svettas..

• MissKaos
    Samma märke som dom jag beställde. Detta är thigt modell dom är reguljära.  Borde jag tagit en strl större? Svårt..
    Så här sitter dagens POP i strl 36, kombinerat med magbild v 18!
  • mammatilltvå85
    MissKaos skrev 2013-07-04 13:53:06 följande:
    Samma märke som dom jag beställde. Detta är thigt modell dom är reguljära.  Borde jag tagit en strl större? Svårt..
    Så här sitter dagens POP i strl 36, kombinerat med magbild v 18!
    Är så avis på din fina kula....!!!
  • Sanktb

RUL gick bra. Istället för 17+4 som jag trodde så blev jag framflyttad till 18+0. Jag ville inte veta könet men sambon ville och vi tog reda på det.

Svar på tråden December bebis 2013