VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor
Oj, vad jag önskar att tre morötter gjorde av med godissuget lika bra som 200 gran choklad. Morötterna var inte tillnärmelsevis lika tillfredsställande. Kanske om jag tar en till?
Oj, vad jag önskar att tre morötter gjorde av med godissuget lika bra som 200 gran choklad. Morötterna var inte tillnärmelsevis lika tillfredsställande. Kanske om jag tar en till?
Fru mamma: jag håller tummarna för dig!!
Iije: du GLÖMDE väga dig? Hehe, vi kommer ute från samma planet. Det skulle jag aldrig glömma :)
Fru mamma förresten, om du inte gått ner till 78,5 så har du ju i alla fall gått ner över 8 kilo (väl?) och det är en bra bedrift på 2 månader! Men jag håller som sagt tummarna :)
Ute
Ute ska vara inte
Okej, nu har jag ätit dåligt i drygt en vecka. Riktigt dåligt. Vi har haft två kalas för sonen som fyller år och då blir det av någon outgrundlig anledning alltid jag som äter upp resterna av tårtan. Maten har inte varit någon höjdare heller. Så resultatet är upp 2 kilo.
Dessutom ska jag nu försöka få till träning. Men jag förstår inte hur man hinner som småbarnsmamma?!?
Jag tänkte ta bort några amningspoints nu också eftersom jag inte ammar så mycket längre.
Nu behöver jag ny motivation. Men hur hittar jag det? Jag har 7 kilo som SKA bort till början av augusti.
Det är svårt att hålla uppe motivationen nu efter så pass lång tid.
Fru mamma: det går fortfarande åt skogen. Men nu har jag snart ätit upp allt som finns hemma så då blir det kanske lite lättare igen. Det är verkligen dags nu. Vill inte lägga av nu ju!!
Dags att börja göra veckomenyer igen kanske.